Collezione Vivado Ferrari - updates.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Tjonge je blijft maar foto's plaatsen :worshippy: :worshippy:

Welk type Ferrari is die rechts onder? 8) 8)
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

De Ferrari rechtsonder is de 225S uit 1952. Ondanks dat er in dit model flink werd geraced is dit een straatversie. Ook werd er toen in straatversies gewoon deelgenomen in bijvoorbeeld de Mille Miglia,dus het eigenlijk ook een beetje een race Ferrari. Veelzijdige machine.....
Contacteer:

Zeer binnenkort nieuw in de Vivado Ferrari Collection:

Ferrari F430 Spider 1/43
Ferrari 365 gt/4 2+2 1972 1/43
Ferrari 575 GTC 1/43
Ferrari 125 F1 1/43

Later meer nieuws.......
Afbeelding
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Dacht al dat die me bekend voor kwam, maar jouw 225 heeft een andere carrosserie dan de mijne. Welk merk issie?

Mooie lijstje met komende modellen :thump_up: :thump_up:
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik ben zeker benieuwd. Die 365 GT 2+2 en 575 zou ik erg graag willen zien....
Contacteer:

jonnoT schreef:Dacht al dat die me bekend voor kwam, maar jouw 225 heeft een andere carrosserie dan de mijne. Welk merk issie?

Mooie lijstje met komende modellen :thump_up: :thump_up:

De 225 S is van Artmodel. Er is ook een uitvoering met 3 gaten in het voorspatbord....Die heb jij waarschijnlijk.
Afbeelding

Toegevoegd na 4 minuten:

rsh_scuderia schreef:Ik ben zeker benieuwd. Die 365 GT 2+2 en 575 zou ik erg graag willen zien....

Ik heb ze zelf ook nog niet gezien,maar zodra ze de Collectie versterken gaan ze direct online.....met de gepaste foto's natuurlijk.

AfbeeldingAfbeelding
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Ik heb een 225 S Spyder Vignale van Progetto K.

Afbeelding
Contacteer:

progeto k is niet mijn merk. Ondanks dat het een Ferrari is maken ze hun Alfa Romeo's en Fiat's mooier. Vind ik hoor....
AfbeeldingAfbeelding
De 308 Gr4. Deze uitvoering is in Nederlands bezit (BarronRacing)en zal gaan schitteren in klassieke rallye's. Dit is dan mijn model ervan 1/43. Inmiddels ook een klassieker op modelgebied. Ik zocht het model al een tijdje en heb het dit jaar gevonden.

Toegevoegd na 1 uren 20 minuten:

Ik ben aan het inventariseren welke modellen de collectie in 2005 hebben versterkt. De komende dagen zal ik deze Ferrari's presenteren. Net als de 308 Gr4 is ook de Ferrari 250 Testarossa dit jaar erbij gekomen.
Toeval heeft dit model in de collectie gebracht. Lag op een marktkraampje in de stad......
AfbeeldingAfbeelding
zo kom je weer 's wat tegen.....
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Ik heb ze zelf ook nog niet gezien,maar zodra ze de Collectie versterken gaan ze direct online.....met de gepaste foto's natuurlijk.

Heb jij een 365gt 2+2 van Ixo? Jammer dat deze (tot nu toe) alleen in het blauw is te krijgen. Graag had ik deze in het rood gezien. Ixo is lekker op dreef met het maken van Ferrari modellen :thump_up: Ook de onbekendere types komen wat aan de beurt. Ik ben benieuwd naar de foto's. Ik geniet tot nu toe elke keer weer :D
Afbeelding
Contacteer:

Jelmer,Ik heb het model nog niet binnen. Volgende week heb ik het waarschijnlijk. Tja de kleur.....De Ferrari in kwestie is in het echt met meerdere kleuren de fabriek uitgerold. Freddie Heineken had zelf een bruine. Prins Berhard had een groene. In het rood is dat model niet zo geweldig. Het is een luxe GT,rood past niet zo op deze Ferrari. Er zijn er meerdere die rood niet kunnen hebben. De 465Gt vind ik ook in het rood niet geweldig. Ik geloof dat Enzo Ferrari zelf een licht blauwe 365 reed. Zodra ik het model rijk ben zet ik de foto's erop.

Afbeelding

Toegevoegd na 23 minuten:

Ik heb wel zijn voorganger in het rood 1/43. De Ferrari 365 GTC/4
AfbeeldingAfbeelding
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

vivado ferrari collection schreef:progeto k is niet mijn merk. Ondanks dat het een Ferrari is maken ze hun Alfa Romeo's en Fiat's mooier. Vind ik hoor....
[url=http://img433.imageshack.us/img433/9589/dsc046413dw.th.jpg]img433.imageshack.us/img433/9589/dsc046413dw.th.jpg[/URL]img433.imageshack.us/img433/4212/90002xa.th.png
De 308 Gr4. Deze uitvoering is in Nederlands bezit (BarronRacing)en zal gaan schitteren in klassieke rallye's. Dit is dan mijn model ervan 1/43. Inmiddels ook een klassieker op modelgebied. Ik zocht het model al een tijdje en heb het dit jaar gevonden.

Die heb ik ook :D. Wist niet dat hij zo zeldzaam was...
Ik hoop dat die nieuwe Ferrari's er snel aankomen, kan niet wachten op de foto's!
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Prachtige foto's, zo als onderhand gebruikelijk :thump_up: :thump_up:
Altijd weer leuk om op een rommelmarkt een leuk model op de kop te tikken. Vooral als de standhouder geen benul heeft wat zo'n dingetje waard is. Ik heb mijn Ferrari 195S Berlinetta van Artmodel op de plaatselijke rommelmarkt voor EUR 2,50 gekocht :mrgreen: :mrgreen:
Contacteer:

JurrienK schreef:[..]

Die heb ik ook :D. Wist niet dat hij zo zeldzaam was...
Ik hoop dat die nieuwe Ferrari's er snel aankomen, kan niet wachten op de foto's!

De 308 Gr4 is op zich niet zo zeldzaam. Ik wou dat model heel graag hebben. Ik hoop dat ik de nieuwe modellen snel kan gaan showen.

Toegevoegd na 4 minuten:

jonnoT schreef:Prachtige foto's, zo als onderhand gebruikelijk :thump_up: :thump_up:
Altijd weer leuk om op een rommelmarkt een leuk model op de kop te tikken. Vooral als de standhouder geen benul heeft wat zo'n dingetje waard is. Ik heb mijn Ferrari 195S Berlinetta van Artmodel op de plaatselijke rommelmarkt voor EUR 2,50 gekocht :mrgreen: :mrgreen:

dank je Jonno! Sommige verkopers weten inderdaad niet wat zo'n model waars is. daarintegen denken sommigen ook dat een model heel veel waard is. Zie maar op de bekende veiling en verkoopsites. Sommige gebruiken dan in hun omschrijving termen als exclusief","collectorsitem"en nog meer van dat dat soort ophemelingen.
Het is leuk om soms dan nog iets leuks te scoren :thump_up:
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

jonnoT schreef:Prachtige foto's, zo als onderhand gebruikelijk :thump_up: :thump_up:

Ach jah, ik heb eens een keer een Ferrari 500 F2 van 1:16 van Polistil voor F25,- gekocht, en die vrouw toen nog vragen: is het misschien teveel?
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Contacteer:

Dat is het leuke van verzamelen. :thump_up:
Afbeelding
Deze kocht ik in Duitsland op een beurs voor een prikkie. Toch een apart model. De 365GT (LM)
Plaats reactie