Collezione Vivado Ferrari - updates.
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Door wie is die gemaakt dan? Dat is een erg mooi modelletje, lijkt zo te zien op Ixo, maar die heeft deze nog niet gemaakt. Staat straks mooi naast elkaar denk ik. De 365 GTC/4 en de 365 GT 2+2Ik heb wel zijn voorganger in het rood 1/43. De Ferrari 365 GTC/4

Hoe heb jij je vitrinekasten ingedeeld trouwens? Auto's op jaar, kleur of weet ik veel wat? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
- Contacteer:
jelmer schreef:Door wie is die gemaakt dan? Dat is een erg mooi modelletje, lijkt zo te zien op Ixo, maar die heeft deze nog niet gemaakt. Staat straks mooi naast elkaar denk ik. De 365 GTC/4 en de 365 GT 2+2 :thump_up:Ik heb wel zijn voorganger in het rood 1/43. De Ferrari 365 GTC/4
Hoe heb jij je vitrinekasten ingedeeld trouwens? Auto's op jaar, kleur of weet ik veel wat? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
De Ferrari 365 GTC is volgens mij door een dochtermerk van Ixo gemaakt. Ik heb hem via Ebay uit Italie gehaald. Ixo brengt deze ook nog wel op de markt denk ik. wordt zeker een mooi rijtje....
F1 staat op jaartal,maar de rest staat een beetje door elkaar. Ik verander het zeker wel een paar keer per week. Het is wel zo dat de mooiste bovenin staan. Beetje gemengt.....

- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik zie wel dat je de 'super' Ferrari's op een rijtje hebt staan. Erg mooi!
Ik kan nu ook nog erg veel wisselen omdat ik nog niet veel 1/43 modellen heb, maar een grote kans dat ze ook later vaak van plaats verwisselen.
Mijn bedoeling is om alleen maar geel en rood te gaan verzamelen, dus dat lijkt straks erg leuk, en het past ook goed bij elkaar.
Erg mooie foto's die je maakt

Ik kan nu ook nog erg veel wisselen omdat ik nog niet veel 1/43 modellen heb, maar een grote kans dat ze ook later vaak van plaats verwisselen.
Mijn bedoeling is om alleen maar geel en rood te gaan verzamelen, dus dat lijkt straks erg leuk, en het past ook goed bij elkaar.
Erg mooie foto's die je maakt

- Contacteer:
Zo te horen ben ik één van de weinige die de kast minimaal een jaar niet overhoopt haalt...heb het nu op jaartal staan.
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
- Contacteer:

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Contacteer:
- Contacteer: