Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Markopolo schreef:Pliesie Smarties die mag wel achtervolgen, rij ik ze het snot voor de ogen
Erg leuke aanwinsten weer Ga je die Capri Pliesie wagens nog opknappen
Nee ik laat ze in orginele staat. Ze zijn oud en bespeelt en dat mag voor een oldtimer.
Toegevoegd na 22 uren 34 minuten:
De laatste pakjes zijn nu binnen van Siku, waaronder deze oude V serie Mercedes kraan. Ik won hem voor 1 euro op ebay met daar nog de verzendkosten bij. De verkoper baalde volgens mij want het duurde erg lang voor ik hem kreeg.
Van Caprigek kreeg ik deze leuke Beetle met opdruk Biofenac, een pijnstiller. Via iemand anders begreep ik dat het een artsen geschenk was.
JurrienK schreef:Leuke kraan, en dat voor €1 inclusief verzendkosten!
eh exclusief
Weet je wat stom is, ik ben helemaal verliefd op de gruwelijke groene ramen van deze Siku. Siku heeft dat een tijdje als standaard gehad bij alle modellen.