Enkele dagen eerder was een veiling van mij reeds van ebay verwijderd en had ik een mail gekregen dat PMA geklaagd had over mijn aanbieding. Waar gaat het om? Onderstaand model..

Dit model, eigenlijk de hele reeks canada gp promo modellen, zijn gehuld in dikke nevelen. In de brief die ik kreeg stond dat ik professioneel misbruik maakte van het trademark van PMA door de naam PMA en Minichamps te gebruiken in mijn advertentie. Het model is namelijk niet erkend door minichamps. Ze klagen mij nog net niet aan.
Ik vind dit een vrij rare zaak, aangezien ik al 10 jaar klant ben, in mijn hele leven misschien 10 minichamps modellen verkocht heb, en het promo model van een winkel gekocht heb. Nou ben ik vrij bekend op een aantal buitenlandse fora die veel over dit model weten/denken te weten, ben ik van plan met behulp van deze fora/websites een lijst met vreemde zaken aan dit model op te stellen. Aangezien ik tegenwoordig in Aachen studeer is het de bedoeling dat ik, zodra de lijst af is en ik me goed heb voorbereid, daar bij het hoofdkantoor van PMA naar binnen stap met mijn PMA brief en het betreffende model, en de volledige waarheid tracht te achterhalen rondom deze reeks modellen.
ik hou jullie op de hoogte!