Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nou ik maak zelf verschillende kits van Tamiya in 1:24 en 1:12.
(die motor is ook zelfbouw.)
Verder heb ik nog een Evo7 van Autoart en de BMW GTR V8 Petit Le Mans. (zal binnenkort wel een foto plaatsen.) Daarnaast verschillende F1's van Verstappen allemaal in 1:18.
Van de straatauto's heb ik alleen de getoonde modellen.
Na een lange tijd van stilte hier op het forum en van mijzelf ben ik terug met dit model. Heb deze via marktplaats gekocht. Naar dit model was ik al een geruime tijd opzoek. Ik hoop binnenkort tevens de nieuwe Volvo S40 en de Audi RS6 sedan te ontvangen van Minichamps.
Goed, dit is dus de Volvo S60 in de nederlands politie uitvoering. Verder niks bijzonders te melden.
Groeten,
Bart
Laatst gewijzigd door Bart op do 06 mei 2004 08:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Klopt ook wel deze is net uit en zal binnenkort wel te verkrijgen zijn in Nederland. Waarschijnlijk komt er ook nog een MG politie versie uit. ben benieuwd. Deze is trouwens ook erg gaaf.
Weet je wat ik nou zo jammer vind? Dat de meeste vitrinekasten te klein zijn om meerdere 1:18 modellen naast elkaar te zetten... (En ik geen ruimte heb voor zo'n kast op mijn slaapkamer