De verzameling van coolpappa04 update 10/01

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Hele mooie modellen, en zoals ik al eerder zei: die 312 P heb ik ook :D
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

WOW :o SUPER hoor. Onwijs mooie Corvette :worshippy: Absoluut mijn favoriete type van Corvette en het kleurtje is ook al fantastisch :worshippy: De Lexus is een pracht concept car, duie eigenlijk gewoon is in productie zouden moeten nemen.
Tja, de Ferrari 312P mijn Ferrari hart klopt al weer een stuk harder bij het zien van dit brok historie :thump_up:
Last but not Least de Lamborghini laweer een perfecte keuze :thump_up:

kortom je verjaardagcenten optimaal besteed :mrgreen:
Bracer

Bericht door Bracer »

Tis een McLaren John :wink: maar wel de allermooiste :worshippy: blijf t een beest vinden in t oranje :thump_up: Corvette is ook een absolute aanwinst, mooi in alle details :dance:
Afbeelding
coolpappa04
Schaal: 1:18

Bericht door coolpappa04 »

Bracer schreef:Tis een McLaren John :wink: maar wel de allermooiste :worshippy: blijf t een beest vinden in t oranje :thump_up: Corvette is ook een absolute aanwinst, mooi in alle details :dance:

hallokes,bedankt allemaal voor de complimentjes over de auto's :thump_up: mijn kasten beginnen nu wel héél goed vol te zitten :doh: maar ik vindt altijd nog wel plaats voor een paar meer. :mrgreen:
Afbeelding
jurdup

Bericht door jurdup »

amaai super corvette

aardige vriend heb je :thump_up:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Bracer schreef:Tis een McLaren John :wink: maar wel de allermooiste :worshippy: blijft een beest vinden in t oranje :thump_up: Corvette is ook een absolute aanwinst, mooi in alle details :dance:

:oops: :oops: Te enthousiast in mijn antwoord, je hebt helemaal gelijk is een Mac Laren natuurlijk :? Maar ook SUPER :mrgreen:
coolpappa04

mijn nieuwste aanwinst is niet zo duur als mijn vorige,maar mag er zeker wezen voor de prijs nl de rode carrera gt van siku op 1/64,gekocht bij onze nieuwste partner van modelwinkels :thump_up: :thump_up: deze staat prachtig naast mijn 1/18 van minichamps in dezelfde kleur,daar ben ik nu mee begonnen,van zoveel mogelijk auto's op 1/18 die ik heb in mijn collectie een exacte copy te vinden op 1/64,momenteel heb ik er een viertal
groetjes peter

Afbeelding

p.s:foto geplaatst met toestemming van uitgever!
Afbeelding
HHF

Bericht door HHF »

Leuk modelletje Peter, ben blij dat er steeds meer 1/64 verzamelaars komen!
De_Modelautogarage
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

zeer leuk model.Is ook een mooi gezicht als je van alles ook 1:43 heb.
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Heel leuk, heb hetzelfde met Bburago Ferrari's: van elk straatmodel een 1:43, 1:24 en 1:18 :D
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
coolpappa04

De_Modelautogarage schreef:zeer leuk model.Is ook een mooi gezicht als je van alles ook 1:43 heb.

ja 1/43 is nog wel mooier maar mijn buget laat dit niet toe omdat deze soms in de zelfde prijsklasse liggen(of meer)dan 1/18 ,en men
moet nu eenmaal kiezen hé!1/64 van AA of noref heb je voor een paar euro's :wink:
Afbeelding
HHF

Bericht door HHF »

coolpappa04 schreef:[..]

ja 1/43 is nog wel mooier maar mijn buget laat dit niet toe omdat deze soms in de zelfde prijsklasse liggen(of meer)dan 1/18 ,en men
moet nu eenmaal kiezen hé!1/64 van AA of noref heb je voor een paar euro's :wink:

Matchbox en Majorette voor nog minder. Edocar is ook mooi, maar betwijfel of je die nog op veel plaatsen kan kopen.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:oops: Siku is toch officieel 1:55 :?: Maar het is zeker een mooi wagentje kleur en de velgen zien er ook zeer strak uit :thump_up:
coolpappa04

deze week weer uit de vs 4 nieuwe 1/64 moddelletjes aangekregen van de film the fast and the furiuos nl de roze s2000 ,de nissan skyline,de dodge charger en de evo 8,nu heb ik van alle modellen in 1/18 van de serie die ik al heb een miniatuur in 1/64 :dance: :dance:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Qua modellen niet mijn smaak, schaal vind ik erg leuk! :thump_up:

coolpappa04 schreef:nu heb ik van alle modellen in 1/18 van de serie die ik al heb een miniatuur in 1/64 :dance: :dance:

En dit is natuurlijk super gaaf! :worshippy:
Plaats reactie