Homepage

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Homepage

Bericht door Ricardo »

Ik weet niet of er meer mensen last van hebben. Telkens als ik naar http://www.modelautoforum.nl ga. Is het "scherm" veel te breed voor mijn monitor, dit komt waarschijnlijk door de toevoeging van het "fotoalbum" rechtsonderin tevens laat hij de foto niet zien en zie ik alleen een zeer brede balk met een kruisje erin hierdoor wordt de hele rechte kolom dus te breed.

Ik hoop dat ik het een beetje goed verwoord heb. :?
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Bij mij laadt de pagina inderdaad ook breder dan anders...maar gelukkig herstelt het zich automatisch als de hele pagina geladen is....

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Moet erbij zeggen dat het alleen de eerste keer gebeurt nadat ik de pc aangezet heb :doh: Daarna doet hij het inderdaad goed.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik heb het probleem ook, maar soms springt hij erna wel goed maar soms blijft hij ook zo staan. Alle andere pagina's van het forum werken werken wel goed.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Op de portal (beginpagina) staat een blok met daarin de laatste foto die in een fotoalbum is geplaatst. Deze laad vrij traag op dit moment en hierdoor verschijnt eerst de foto omschrijving i.p.v. de foto. Aangezien deze omschrijving erg lang is word de pagina vervormd. Zodra er een nieuwere is geplaatst (met een kortere omschrijving) zal het probleem zijn opgelost.
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie