Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heeft iemand ervaring met de bouwdozen van bburago???
Ik bedoel de metalen 1/18 wagens.
Iksta op het punt om zo`n wagen aan te schaffen een F40 maar weet niet of het wel wat is kwa details ed.
Weet iemand hier het soms
Laatst gewijzigd door Special Models op zo 13 nov 2005 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Het einge voordeel is dat je het model eerst kunt detaileren als je dat wilt. Is ook wel nodig wat burago heeft steevast een chroommotorblok en vergeet de dorpels te spuiten
Soms zitten er bij een kit van Bburago een paar details, die op gewone race-Bburago niet zitten. Ik heb bijvoorbeeld een in elkaar gezette kit van een Ferrari 250 Testa Rossa (de oude dus) van Bburago, die heeft de voorlichten een beetje afgeplakt, bij andere 250 Testa Rossa's zie je dit niet.
Ik heb ook een in elkaar gezette kit van een nieuwe Testarossa ook van Bburago, en deze heeft gekleurde wielen, iets wat je bijna nooit bij de standaard Bburago's ziet.
Om jullie ff uit de brand te helpen over de afwerking!!!
Het hele model word gespoten en er komt een motor kap van meri kits in te liggen dus het gaat vast wel goed komen.
Er is na ff speutwerk veel te verkrijgen voor deze modellen om er een topmodel van te maken, zo komen er ook nieuwe ruiten e.d. in.
Special Models schreef:Om jullie ff uit de brand te helpen over de afwerking!!! Het hele model word gespoten en er komt een motor kap van meri kits in te liggen dus het gaat vast wel goed komen. Er is na ff speutwerk veel te verkrijgen voor deze modellen om er een topmodel van te maken, zo komen er ook nieuwe ruiten e.d. in.
Nu ik me zo`n kit aan heb geschaft heb ik nog een vraagje over de kleur.
Het model word ferrari rood maar welk nummer verf is de meest realistische........wel graag merk van verf erbij vermelden.