Bracers 1:18 verzameling [Overzichtsfoto's kasten]
Hele mooie modellen, de Ford en Viper, evenmooi! 

Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Bedankt voor de positieve reacties allemaal
Wat betreft de foto's, kon vandaag ook geen buitenfoto's maken dus maar ff snel bij de V&D een flink stuk zwart karton gehaald, maakt toch een stuk uit wat betreft kwaliteit van de foto's
@ Baz, tsjah van dichtbij ziet het er misschien niet perfect uit maar als je van iets verder kijkt ziet het er al een stuk netter uit. Gezichten realistisch maken op die schaal blijft toch moeilijk hoor, ik doe het ze iig niet na. Maar mocht ik ooit die blonde met dat strakke spijkerbroekje tegenkomen....

Wat betreft de foto's, kon vandaag ook geen buitenfoto's maken dus maar ff snel bij de V&D een flink stuk zwart karton gehaald, maakt toch een stuk uit wat betreft kwaliteit van de foto's

@ Baz, tsjah van dichtbij ziet het er misschien niet perfect uit maar als je van iets verder kijkt ziet het er al een stuk netter uit. Gezichten realistisch maken op die schaal blijft toch moeilijk hoor, ik doe het ze iig niet na. Maar mocht ik ooit die blonde met dat strakke spijkerbroekje tegenkomen....

- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
ff een understatementje de deur uit: Best aardig!
Zeer mooie bakken en de foto's gaan ook vooruit! 

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Donkervoort
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
-
- Moderator
- Schaal: 1:18