Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Ik heb deze website ingeschreven voor de phpbb Awards 2005.
Op 1 december zal deze website door een jury worden beoordeeld. Aangezien het toch leuk is bovenin te eindigen (ja, winnen is belangrijker dan meedoen ) hoop ik dat iemand voor deze tijd nog een flitsende header in elkaar kan knutselen om op deze website te plaatsen.
Laatst gewijzigd door Muiter op vr 11 nov 2005 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Met name de laatste is technisch dikke prima ...alléén zie je in de achtergrond rijdende 1:1 auto's, vind ik persoonlijk minder toepasselijk op een modellenforum
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Wauw dat modelautoforum ziet er zeer gaaf uit Zal alleen de hoofdletters van Voor en Door als kleine letters maken. Ik weet het d ebeste stuurlui staan aan wal
Ik vind het idee van Kever met die banden rechts heel erg leuk. Het lettertype van Curbstone vind ik ook super! Maar de kleur van de Mustang doet het niet, vind ik tenminste, andere auto aub.
Muiter schreef:Ik heb deze website ingeschreven voor de phpbb Awards 2005. Op 1 december zal deze website door een jury worden beoordeeld. Aangezien het toch leuk is bovenin te eindigen (ja, winnen is belangrijker dan meedoen ) hoop ik dat iemand voor deze tijd nog een flitsende header in elkaar kan knutselen om op deze website te plaatsen.
ik heb even naar de overige inschrijvingen zitten kijken, maar ik denk niet dat het forum veel kans maakt als ik kijk naar dat "Age of Empires 3 Capitol"... gelukkig zijn er nog niet veel inschrijvingen, maar toch..