Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Schitterende modellen , maar dat diorama is werkelijk het einde.
Wat een prachtstuk met alles er op en er aan. Origineler kan het volgens mij niet. Zoiets is werkelijk om van te kunnen genieten.
Ik denk wat Victor kan dat kan ik ook. Ik heb dit mooie model gekocht in Duitsland bij Victor's Monica. Ik hoop niet dat Vic nou jaloers wordt dat Monica vreemd gaat maar ik gok het er maar op!
Dit model is wel bekend maar ik had hem nog niet en ik had hem al wel voorbij zien komen bij Bart en Matt. Maar nu dus ook bij mij.
O ja kijk niet naar de slechte kwaliteit van de foto. Ik weet het kan beter maar buiten fotograveren is er nu even niet bij, dus dan maar even zo.
Dit is de Ferrari 355 van Michel Oprey uit 1996. Ziet er erg goed uit en kost niet duur...
Dit is een topstuk Gerben. En i.d.d. zoals jij al zegt: "hij is niet duur" maar de kwaliteit van dit model (Bang overigens) is groots Iedereen die Ferrari, of Dutch drivers maar een warm hart toedraagd. MOET dit model eigenlijk hebben. Dit is een schoolvoorbeeld dat kwaliteit niet onbetaalbaar hoeft te zijn. (model zit vaak rond de 2 tientjes)
Matt Modelautos schreef:Dit is een topstuk Gerben. En i.d.d. zoals jij al zegt: "hij is niet duur" maar de kwaliteit van dit model (Bang overigens) is groots Iedereen die Ferrari, of Dutch drivers maar een warm hart toedraagd. MOET dit model eigenlijk hebben. Dit is een schoolvoorbeeld dat kwaliteit niet onbetaalbaar hoeft te zijn. (model zit vaak rond de 2 tientjes)
Nou dan was hij dus gewoon goedkoop want ik heb maar de helft daarvan betaald. En dat mag ook wel eens want meestal is de schade wel wat groter!