Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kheb enkele dagen geleden de zilvere Boxster S van Kyosho (porsche dealer editie) besteldt omdat ten eerste deze beter zal afgewerkt zijn dan de Maisto, maar ook omdat er op die 2de foto een Soft-Topke op zit.. En toen ik deze besteld stond er op die foto geen Soft top of ook niks van bij vermeld Is er dus geen bij ? of toch wel ?
Timo911 schreef:Kheb enkele dagen geleden de zilvere Boxster S van Kyosho (porsche dealer editie) besteldt omdat ten eerste deze beter zal afgewerkt zijn dan de Maisto, maar ook omdat er op die 2de foto een Soft-Topke op zit.. En toen ik deze besteld stond er op die foto geen Soft top of ook niks van bij vermeld Is er dus geen bij ? of toch wel ?
Zit erbij... Die High End collectie is wel super zeg. Ik hoop dat ze nu ook eens wat van de oude porsches gaan doen. 944, 968 etc.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ik weet niet welke kleur dit zou moeten voorstellen maar ik heb nog nooit een CLS in deze kleur gezien ... en het interieur valt wat tegen in vergelijking met het origineel ... buitenkant is zeker wel goed gelukt!