Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik denk dat dat toch mijn Chaparral 2/2C van Exoto is. Het is nu het mooiste model in mijn collectie en ik heb hem ook voor een zeer leuke prijs kunnen kopen.
buttonfreak schreef:Ik krijg als het goed is nog wat auto's binnen, maar ik denk dat de 1:43 Hans Bekx truck wel de mooiste wordt.
Dat is juist de lelijkste vindt ik, en veel verkopers ook. Dit model is door zijn hoge prijs en zeer slechte afwerking echt een dieptepunt naar mijn mening.
Maar goed, zelf heb ik veel favorieten maar deze staat dan toch wel bovenaan:
Mijn favoriete model van 2005 heb ik pas net binnen, maar is verreweg de mooiste.
Ferrari 250 SWB, schaal 1:18 van CMC.
Werkelijk adembenemend! Foto´s volgen nog.
Ben bezig met inventarisatie en dat neemt nogal wat tijd in beslag.
Tsja..moeilijk. Natuurlijk staan de drie Donkervoorts op 1 en dan vooral de blauwe. Maar de Ferrari 500F2 van Quartzo vind ik ook enorm mooi. Plaat 1 toch naar de Donkervoort D8 210 Wide Track van Replicars!
Jemig wat een vraag Heb dit jaar meer dan 100 modellen gekocht en allen zijn even welkom. Dus dat is een haast onmogelijk opgave
Qua afwerking zou ik de volgende top 5 hebben:
- Ferrari Dino 206 S Spyder ( by Art Model)
- Alfa Romeo 33.2 Spyder ( by Bang)
- Ferrari 250 MM Berlinetta (by Top Model)
- Dome S101 ( by Altaya)
- Corvette C5-R nr 64 (by IXO)