Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik vind het een beetje maf, een doosje om een doosje met daarin je model. Om het doosje te beschermen. Maar er is zeker een markt voor. Je hebt ook bandenwarmers voor minichamps modellen
Peter Parker schreef:Ik vind het een beetje maf, een doosje om een doosje met daarin je model. Om het doosje te beschermen. Maar er is zeker een markt voor. Je hebt ook bandenwarmers voor minichamps modellen
Ik vind het opzich niet echt gek.Je doosjes blijven er wel netter doos.Vooral als ze al iets geschreurd blijven ze langer mooi.Mocht ik er aan komen zal ik er zekker wel een paar kopen.
Heu haal je het model niet uit het doosje om in je kast te zetten Zo ja, wat moet je dan met een doosje voor een doosje Ik vind dit echt pure onzin Maar ik heb dan ook nooit gespant waarom verzamelaars de doosjes sparen. Vooral grote nemen klere veel ruimte in.
Daar heb je gelijk in. Persoonlijk vind ik het waanzin. Gevoplg is dat er nu partijen met gekopieerde Dinky doosjes worden aangeboden Als je een klein schaal verzameld gaat het bewaren van doosjes nog wel. Mar bij 1/18 moet je er haast een opslag bij huren voor de dozen
jonnoT schreef:Daar heb je gelijk in. Persoonlijk vind ik het waanzin. Gevoplg is dat er nu partijen met gekopieerde Dinky doosjes worden aangeboden Als je een klein schaal verzameld gaat het bewaren van doosjes nog wel. Mar bij 1/18 moet je er haast een opslag bij huren voor de dozen