JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl
Hele mooie aanwinsten John!
[quote="jonnoT]Ferrari 512 BB/LM nr 77 ( by Brumm) [/quote]
Bburago heeft dit model volgens mij ook proberen te maken, alleen dan met de "gewone" 512BB!
[quote="jonnoT]Ferrari 512 BB/LM nr 77 ( by Brumm) [/quote]
Bburago heeft dit model volgens mij ook proberen te maken, alleen dan met de "gewone" 512BB!
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Jordy schreef:Mooie modellen![]()
Hoeveel heb je er nu al![]()
De collectie telt 364 modellen

Toegevoegd na 3 minuten:
JurrienK schreef:Hele mooie aanwinsten John!
[..]
jij doelt dan op de 512 "Daytona"nr 66, denk ik. Deze lijkt echter meer op een 512 BB uit 1978 van team Cogiroute Le Mans nr 85

- vivado ferrari collection
- Contacteer:
vivado ferrari collection schreef:Tip! De Ferrari 512 in deze uitvoering vind je ook vaak op ebay van Fabbri(ixo). Dat zou een beter aankoop geweest zijn.
img234.imageshack.us/img234/435/521b2uo.th.jpg
Maar dat is mijn mening Jonno....
Succes!
Je hebt gelijk de 512BB/LM van Fabbri?IXo ziet er beter uit. De Brumm laat zijn ouderdom wel zien. Maar voor 5 euro kon ik hem niet laten staan en het deelde mooi de verzendkosten van de 250P en de 250 TR (die ik nog moet schoonmaken).
Toegevoegd na 1 minuten:
vivado ferrari collection schreef:[..]
Fabbri en Altaya zijn volgens mij van IXO
Ik denk dat ze allen dezelfde Chinese fabrikant gebruiken. Hetzelfde geld voor High Speed, Schuco, Corgi, DeA

Zijn echter wel onderling kleine kwaliteits verschillen
jonnoT schreef:[..]
jij doelt dan op de 512 "Daytona"nr 66, denk ik. Deze lijkt echter meer op een 512 BB uit 1978 van team Cogiroute Le Mans nr 85
Nope, ik heb een 512 BB nr. 75 die qua livery er bijna hetzelfde uitziet, alleen het model niet... zal zometeen wel even wat fotootjes maken, tegelijk met mijn nieuwe aanwinsten

Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Kreeg een kleine week geleden de 4 Ferrari modellen die ik van Bigodino gekocht had binnen.
Helaas zijn de foto's van dergelijk beroerde kwaliteit dat ik die opnieuw moet nemen
Dus die hebben jullie nog te goed.
Wel kan ik de foto van de 250 Testa Rossa (by Bang) laten zien. het model was erg vies en ik heb het nu een stuk schoongemaakt. Is nog niet perfect maar ieder geval een stuk beter dan voorheen.

Wel kan ik de foto van de 250 Testa Rossa (by Bang) laten zien. het model was erg vies en ik heb het nu een stuk schoongemaakt. Is nog niet perfect maar ieder geval een stuk beter dan voorheen.

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Donkervoort
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- Donkervoort