Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Moet nog een aantal reviews schrijven over wat porsche's die ik nog niet op de site heb staan. Misschien kan ik je daarmee overhalen om ook wat porsche's in te gaan slaan
kwiebje schreef:Moet nog een aantal reviews schrijven over wat porsche's die ik nog niet op de site heb staan. Misschien kan ik je daarmee overhalen om ook wat porsche's in te gaan slaan
een rode gt2 van ut gaar er ooit nog wel komen hoor
Ook ik ben weer even op EB gaan struinen en heb weer een leuk model gevonden. En het is deze keer weer een mini, maar dan eens speciale!
Deze plaatjes heb ik even geleend van Dragon_fly!
Mijn eigen foto's komen zo snel mogelijk wanneer het model binnen is, en natuurlijk weer met een review!
Wat een wagen. Die heeft je vast wel wat euri's gekost. Zag hem in sommigen webwinkels namelijk voor 125 euro staan Zeker een mooie aanwinst staat zeker mooi tussen je S Works en Mini S