Welke Carerra GT
Welke Carerra GT
Hallo luitjes,
ik wil graag de Porsche carerra gt 1/18 kopen,maar voor welk merk moet ik dan gaan?
Die van autoart, minichamps, of de high end(wel flink doorsparen...) van minichamps?
ik wil graag de Porsche carerra gt 1/18 kopen,maar voor welk merk moet ik dan gaan?
Die van autoart, minichamps, of de high end(wel flink doorsparen...) van minichamps?
1op18
Ik zou voor het AUTOart model gaan. Hij is misschien iets minder gedetailleerd als die van Minichamps, maar de body is wel mooier en klopt beter als die van Minichamps. Ook is hij een stuk goedkoper en je hebt hem ook als optie in het zwart waarbij die van Minichamps alleen in het rood en zilver verkrijgbaar is.
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Als ik me niet vergis dan staat er op http://www.diecastcentral.co.uk een zeer mooie review van deze modellen. Met duidelijk de verschillen 

- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
De_Modelautogarage schreef:Ik zou voor de high end gaan.Het is wel even sparen maar dan heb je wel wat.
Daar heb je ook gelijk in. Alleen is de vraag, ben je bereid zo veel geld neer te leggen voor zo'n model terwijl je voor beduidend minder geld ook een heel goed model van AUTOart kunt kopen?
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
- 1:18 24/7
CARROS schreef:Als je van een orde Carrera GT houd koop dan de gewone Minichamps, ik heb hem ook en hij is echt supergedetailleerd!
De AUTOart lijkt me ook goed maar ik heb wel gehoord dat die met een (klein) kleurverschil heeft tussen de eh zeg maar bumper en de rest van de body!
Daarentegen heeft de MC verkeerde koplampen en groen carbonfiber bij de motor...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- 1:18 24/7
CARROS schreef:[..]
Maar van die koplampen, dat is nieuw voor me!
Weet het niet zeker, dacht het ooit ergens gelezen te hebben.
Hier is een vergelijking:
http://www.diecastcentral.co.uk/forum/viewtopic.php?t=3041&highlight=carrera
Ik denk dat beiden gewoon hun sterke en zwakke punten hebben, kwestie van persoonlijke smaak en beschikbaarheid/prijs welke je moet nemen. (iig niet de maisto als je een high end model wilt...

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- coolpappa04
Bij die Review op da ander forum is er wel de Prototype versie gebruikt, de gewone versie van Maisto is wel iets beter..
Kheb zelf ook de High End versie van Minichamps en vind deze echt wel sjiek en heb er nog geen spijt van.
Maar ik denk als je gewoon een Carrera GT wilt en zowat vanalles verzameld van merken de gewone Minichamps versie of de AutoArt versie wel goed genoeg afgwerkt zijn..
Kheb zelf ook de High End versie van Minichamps en vind deze echt wel sjiek en heb er nog geen spijt van.
Maar ik denk als je gewoon een Carrera GT wilt en zowat vanalles verzameld van merken de gewone Minichamps versie of de AutoArt versie wel goed genoeg afgwerkt zijn..