Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Das een erg mooie en grote verzameling, hoeveel zijn het er eigenlijk in totaal?
Leuk ook dat je voor een aantal merken ook een echt embleem van een 1:1 erbij heb staan. (heb ik ook bij mijn porsches, en het maakt je verzaqmeling net even iets completer)
Bedankt voor de reacties. De verzameling is al aardig groot vind ik zelf. Maar het rare is dat het zo verslafend is dat ik ruimte tekort kom. Heb zelfs al ong. 20 modellen in de kast liggen
richard00 schreef::mrgreen: Bedankt voor de reacties. De verzameling is al aardig groot vind ik zelf. Maar het rare is dat het zo verslafend is dat ik ruimte tekort kom. Heb zelfs al ong. 20 modellen in de kast liggen
Maar echt gaaf die reacties
Gr Richard
Dat ken ik, ik heb ook +/- 30 modellen die stof staan te vangen omdat ze niet in een vitrine staan.
caprigek schreef:ga je die slopen (al weet ik niet WAT je er nog aan kan slopen) of is het een ombouw projekt maar volgens mij is het een mercedes 500 SL 1989
groet caprigek
Haha is idd een 500SL maar ik ben er niks mee van plan ofzo. Nog niet dat ik weet. Maar vond het wel grappig, een keer wat anders of het forum