Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zou iemand mij kunnen vertellen of er al een 1:18 Maybach Excelero is uitgebracht en zo ja,onder welk merk ? En ik zou ook graag van jullie wat informatie inwinnen over de 'standaard' 1:18 maybach,want ik ben misschien van plan om er een te kopen rond mijn verjaardag en zou graag willen weten van hoe of wat. alle info is welkom
Mod-edit: Verplaatst naar De Pits waar deze vraag thuishoort. Markopolo
De excelero is alleen nog maar in het 1/43 schaal uitgebracht. Tot op heden is er nog geen nieuws voor een 1/18 model. Wat voor soort informatie wil je precies weten over de maybach 1/18??
Maybach 57
>AutoArt; ligt al een tijdje in de schappen, dus alsje goed zoekt vind je nog wel eentje voor een mooi prijsje
+ Model klopt
+ Mooie lakkleuren
+ Erg mooi interieur
- umhh.....
>Hotwheels; een 'gepimpte versie', je moet er van houden...
+ Schappelijke prijs
- is té gepimpt
Maybach 62
>Autoart; net zoals de 57 aleen dan een nog mooier interieur!
Maybach DS8 Zeppelin (ouder model)
>Anson; kost ongeveer 30 euries, weet niet of ie goed is...
Ik heb zelf de 57 (AutoArt), en ik kan hem je van harte aanraden, even als de 62!
Deze site heeft hem voor zeer weinig geld. En zelfs de uitvoering met echt lederen interieur is hier goedkoop Bedrijf zit in Duitsland maar verzenden kost maar 7 euro naar nederland