Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
komt deze van een speciale mini-cup in Duitsland ofzo?
Het is een speciale dag georganiseerd voor mensen met een mini en deze hebben een rit gemaakt. Tevens steun je een stichting die zieke kinderen helpt als je dit model koopt. Dan gaat er een bepaald bedrag naar die stichting toe. En daarvoor hebben ze dit modelletje ontwikkelt, maar het preciese verhaal staat op de doos als het goed is en als ik hem binnen heb zal ik laten weten hoe het precies in elkaar steekt...
prachtig modelletje kwiebje alleen spijtig dat de spatborden niet in het rood zijn,dit vind ik bij de 1:1 modelletjes ook een minpuntje,maar wel héél exclusief topaanwinst
Geinige bakjes die Mini's. In België was er tot vorig jaar ook nog een Mini cup, jammer dat deze ermee ophoudt (dacht ik toch?). Maar die Minitjes uit Duitsland vond ik toch iets spectaculairder toen ik ze in Hockenheim in het echt heb gezien. Knappe aanwinst.