Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gerben Olsder schreef:[..] Nou dan was hij dus gewoon goedkoop want ik heb maar de helft daarvan betaald. En dat mag ook wel eens want meestal is de schade wel wat groter!
Bij jou ook al. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat kwaliteits/prijsverhouding van dit model 5x modaal scoort. (in verhouding dan............. )
Schitterend model, Gerben. Weer een pracht aanwinst.
Hoewel ik Ferrari spaar heb ik deze niet, maar wel andere modellen van Bang. Ongetwijfeld een Topmerk
Ik zou dit zelf nooit kopen, maar het ziet er zoals jullie ook zeggen geweldig uit voor een Bang!!! Gave aanwinst..je DD verzameling blijft maar groeien en wordt maar completer! Go on!
Eindelijk weer eens een kleine update.
Via ebay kwam ik aan dit mooie modelletje van de ATS D4 van Jan Lammers uit 1980. Het is niet alleen een mooi modelletje maar ook een zeer zeldzame en ik ben dan ook blij en trots dat ik hem aan mijn verzameling mag toevoegen.
Donkervoort schreef:Erg net model, met brute banden eronder!!
Qua spuitwerk ziet het er alleen bij de voorvleugel wat rommelig uit..
Van wat voor merk is die? Of is het een kit?
Dat van die voorspoiler klopt. Deze is aan de linkerzijde een keer beschadigd geweest en dat zie je nog. Verder is hij puntgaaf. Ik weet nog niet of ik het ga repareren, dat zie ik nog wel.
Brute banden hadden ze in de formule 1 nog in die tijd!
Het is een model van Tenariv uit Frankrijk.
Peter Parker schreef:Och ja die heb ik gezien op ebay, de prijs ging me te hoog, maar hij is goed terecht gekomen.
Dat viel me juist wel mee. Ik had er nog wel meer voor willen betalen maar dat hoefde dus gelukkig niet. Sommige modellen mogen dat en andere dus niet. Deze wel...