Het is al weer even geleden dat ik een update had en dus wordt het tijd.
Natuurlijk wil ik u allen een uitstekend 2006 toewensen. Ik hoop jullie nog vaak te treffen op deze site!
Maar nu eerst de update en ik begin maar met een paar oude bekenden. Ze zijn nl al eerder te bewonderen geweest op dit forum maar ik wou het toch ook nog even laten zien.
De eerste is de Porsche 917/20 uit 1971 van Gijs v Lennep
De tweede is de BMW 320i van Duncan Huisman de winnaar van de Macao race in 2001.
Dan de Porsche 718 van Karrel Godin de Beauford. Dit is de uitvoering van de F-1 GP van Duitsland in 1961. Dit is de eerste keer dat de Porsche in het oranje rond reed.
Dan nog een Porsche. Dit is de 356 Carrera Abarth uit 1962. Hiermee heeft Karel Godin de Beaeuford en Ben Pon Le Man s gereden.
Dan als laatste een Lola T92/10 Judd waar Charles Zwolsman, Cor Euser en Jesus Pareja Le Mans mee gereden hebben in 1992. Een bijzonde mooi model vind ik dat..
Nou dit was het voor eerst weer. Er staan er nog een paar aan te komen. Als die er zij dan meld ik miji wel weer. Verder is het zo dat ik al een paar mooie felle lampen heb gekocht zodat mijn foto's ook wat mooier zullen worden.
-Gerben-