CMC Ferrari & Maserati nieuwtjes

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Er komt misschien nog een competitione versie zonder bumpers en met een zwaardere motor. En over 2-3 weken is er een geheel nieuwe site. :thump_up:
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

TVR freak schreef:Er komt misschien nog een competitione versie zonder bumpers en met een zwaardere motor. En over 2-3 weken is er een geheel nieuwe site. :thump_up:

Neen is niet voorzien!
Afbeelding

Forza Ferrari
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Bij mijn weten brengt CMC de auto uit in 1 versie.
Dat geldt voor bijna alle auto's die ze gaan maken. De 250f komt er ook in een model.
ferrariboy
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

ziet er belange nie slecht uit :drool: vermits dit een van de mooiste modellen is denk ik wel dat die erbij gaat komen ( als die natuurlijk niet al te veel gaat kosten :pray: )
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
rsh_scuderia
Moderator

Een kleine prijsindicatie (afhankelijk wawar de auto wordt gekocht)
Eur 170,= tot Eur 210,=

Er zullen 5000 tot 6000 modellen gemaakt worden.
TVR freak

Bericht door TVR freak »

rsh_scuderia schreef:Bij mijn weten brengt CMC de auto uit in 1 versie.
Dat geldt voor bijna alle auto's die ze gaan maken. De 250f komt er ook in een model.

Ik heb ze gemaild en ze zijn nu aan het beslissen of ze ook nog met andere versies van de SWB komen, dus wie weet... Het lijkt me ook wel logisch om meer varianten van een mal te maken. De Mercedessen die ze in het verleden gemaakt hebben zijn meestal ook in meedere varianten uitgebracht.
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

TVR freak schreef:[..]

Ik heb ze gemaild en ze zijn nu aan het beslissen of ze ook nog met andere versies van de SWB komen, dus wie weet... Het lijkt me ook wel logisch om meer varianten van een mal te maken. De Mercedessen die ze in het verleden gemaakt hebben zijn meestal ook in meedere varianten uitgebracht.

Lijkt mij ook inderdaad handig, de mal hoeven ze niet meer te maken, dus meer inkomsten, de modellen worden toch wel verkocht.
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Geweldige foto's van DiecastCentral forum:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ow ow ow..wat een superbak toch!!! :worshippy:
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Ziet er absoluut :worshippy: uit, alleen stoor ik me diep aan die chrome bumpers. Ik hoop zo graag dat ze nog een competitzione versie uitbrengen :pray:
ferrariboy
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

knappe auto :shock: die zou ik ook wel willen hebben
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
bigodino
Contacteer:

Bericht door bigodino »

Ik heb gisteren het model mogen bekijken bij Frank (Droomauto's) en om meteen met de deur in huis te vallen: ik heb hem niet gekocht.

Nu moet ik er ook meteen bij zeggen dat de foto's het model geen recht aan doen: het model staa goed op zijn wielen, de verhoudingen kloppen helemaal, prachtig afgewerkt en mooie lak.

Het interieur is netjes en het stuurwiel ziet er ook goed uit, hoewel het op de foto's lijkt alsof de rand te dik is.

Over het algemeen is het chroomwerk op het randje, maar zeker niet slecht.

Toch zit daar voor mij het grootste bezwaar: de chromen rand rond de grill. Deze hoort meer thuis op een Hotwheels dan een CMC. Veel te dik en plastiekerig.

Ook de spaakwielen vallen me tegen. Ik weet dat het heel moeilijk is om deze goed na te bootsen. Er zijn maar weinig merken die dat gelukt is. Naar mijn mening zijn de spaken te iel (meer formaatje fiets dan auto) en staan de centrale wiemoeren te ver naar buiten.

Ik geef toe dat ik heel kritisch ben, maar voor dit soort geld mag dat denk ik ook wel. Ik kan heel goed begrijpen dat er veel enthousiaste kopers zijn en ik twijfel ook nog steeds (ik wacht ook nog even af of er nog competitie versies in andere kleuren uitkomen). Ik ben ook heel benieuwd naar de BBR 375 Plus en hoe die spaakvelgen eruit gaan zien.

Just my 2 cents.
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Ik ben het met je eens bigodino, als ik naar de spaakvelgen kijk vind ik ze gewoon niet op echte Borrani's lijken. Terwijl de velgen onder de 250F juist weer erg goed lijken. Verder stoor ik me enorm aan de bupers, ik snap niet dat ze deze versie eigenlijk hebben uitgebracht want de race versie is vele malen mooier. Ik hoop dan ook zo hard dat ze nog met een competizione versie komen... :pray:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Het lijkt me een hele mooie wagen, interieur vind ik iets te plastic achtig en die platte klokjes vind ik erg magertjes, maar dat heb je met zo een macro opname.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:roll: Volgens de eigenaar van scale18:

Effective Jan 15th the price on the CMC Ferrari will go up significantly, so if you are sitting on the fence on this one you better act fast

Ook hier prijsstijgingen :?
rsh_scuderia
Moderator

CMC gaat de 1960 Maserati Birdcage uitleveren rond juni 2006.

Zoals menigeen wel weet komt er een gele 250 GT SWB met een zwart interieur.

Ook zal de Ferrari F2 500 worden gemaakt door CMC.
editNet een mailtje terug gehad van CMC's export manager, dhr Weller. De F2 500 zal eind 2006 op z'n vroegst geleverd gaan worden.

Ook zijn ze nog aan het nadenken over een Maserati 250F, Fangio editie. Er is veel vraag naar, dus wie weet?

De reactie van CMC is erg goed en snel. Zelden meegemaakt bij een fabrikant. :worshippy:
Plaats reactie