Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Simpeler kan niet : invoegen, hyperlink, bestandsnaam opgeven en klaar.
Hmm..bij mij gaat dat niet. Ik doe invoegen, hyperlink en selecteer dan een foto uit mijn afbeeldingen. Dan staat de link keurig in het vakje, maar als ik vervolgens op de link klik krijg ik deze tekst:
Wijzig die Microsoft office picture manager eens in 'windows viewer voor afbeeldingen en faxen' (bij eigenschappen).
Tkan zijn dat uwen excel het uwen microsoft office picture mananger niet herkend..
Anders zou ik het niet weten..
Droes schreef:Wijzig die Microsoft office picture manager eens in 'windows viewer voor afbeeldingen en faxen' (bij eigenschappen). Tkan zijn dat uwen excel het uwen microsoft office picture mananger niet herkend.. Anders zou ik het niet weten..
Nee..lukt ook niet Ik geef het op...
...en vraag heel voorzichtig: kun je me het Acces bestand ook sturen..
Probeer maar eens, mij is het in ieder geval nog niet gelukt!
Ik heb het getest en bij mij werkt het dus wel. Aanvankelijk wilde Excel bij mij de plaatjes ook niet mee sorteren tot hij er plots 1 deed. Volgens mij moet je eerst de hele pagina bouwen incl. de makro van het sorteren etc voordat je die plaatjes plaatst. Als ik vervolgens de kolommen invul en een button maak waar ik de makro aan koppel en de button indruk dan gaan de plaatjes netjes mee...
Maar ik weet niet of dit is wat je wilt horen want als ik jou zo hoor heb je alles al af en enorm veel werk besteed aan het opbouwen van die excelpagina...
Ik kan je mijn voorbeeld eventueel wel sturen. PB maar.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.