Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
WOW, je hebt even inkopen gedaan voor dit jaar zo te zien! Er zitten een aantal erg mooie modellen tussen, die blauwe M3 is ook super, alleen zie ik liever de coupe. Maar voor de rest
TVR freak schreef:WOW, je hebt even inkopen gedaan voor dit jaar zo te zien! Er zitten een aantal erg mooie modellen tussen, die blauwe M3 is ook super, alleen zie ik liever de coupe. Maar voor de rest
Bedankt
De M3 coupe stond er al Had de cabrio nog niet en kon hem geschikt kopen dus dan kan die er mooi naast staan
Die (bouw)lampen zien er erg lekker uit. Lekker agressief! Prima aanwinsten weer. Een goed begin van 2006!
zovel goede aanwinsten in 1 maand.
Je bent bijna de Vic van 1:18
rsh_scuderia schreef:Die (bouw)lampen zien er erg lekker uit. Lekker agressief! Prima aanwinsten weer. Een goed begin van 2006! zovel goede aanwinsten in 1 maand. Je bent bijna de Vic van 1:18
Bedankt! Een hele eer
Ik doe mijn best om een beetje aparte modellen te krijgen vandaar