Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bedankt, jongens De doos is vor mij volledig niet van interesse. Hoewel is wel weet dat Eidai Grip modellen al jaren een zeer gezocht item is en de prijzen tot grote hoogte gaan Maar het gaat mij niet om de marktwaarde. Ik heb zelf nog een Ferrari 312T2 in de schaal 1/20 en heb er een aantal in de schaal 1/28 gehad. Eidai Grip heeft voor zijn tijd heel mooi gedetailleerde modellen op de markt gebracht
Next target: de Ferrari Dino 206 Competizione van Eidai Grip
coolpappa04 schreef:proficiat met je aanwinst,het is toch altijd leuk om op het laatste moment die melding te krijgen"je hebt het item gewonnen"hé geeft altijd een kick
Inderdaad, dat is ook een deel van de Ebay verslaving en je hoort die ander al denkbeeldig vloeken voor de computer
Schitterende winst in de laatste minuut van de wedstrijd en Nederland staat op 1-0 Niet het doosje wegdoen hoor Jonno! Die vind ik ook schitterend oud. Voorzichtig herstellen met tape erachter.
jelmer schreef: Wanneer komt ie jou kant op? Gefeliciteerd
Ben er inderdaad zeer blij mee. Zal wel een maandje duren voordat de ferrari Rainbow bij mij in de kast staat. Betaling moet even wachten tot ik mijn Paypal weer heb aangevuld en hetmodel moet vanuit Australië komen