Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Via google kwam ik deze site tegen. De modellen die er op staan zien er zeker zeer gaaf uit. Maar alles is in het Japans of Chinees en snap er geen barst van
Dan nog klinkt het niet slecht. Weet niet of jullie die site al een beetje doorgekeken hebben, maar hij laat bij een aantal modellen zien hoe hij te werk gaat. Van tekening tot eindproduct.
Die man doet het erg goed maar zou die ook in 1:43 een Renault Espace F1 maken ?? Jullie kennen hem denk ik wel de goudkleurige espace met williams-renault f1 motor vanachter in ! Als iemand weet dat deze bestaat of niet gelieve te PM ! Ook als je iemand weet die hem verkoopt !
Ik heb de Bugatti EB218 bij hem gekocht. Ik kan niet minder dan ZEER tevreden zijn:
-goede prijzen
-snel ontvangen
-zeer mooie kit
-zeer goede verpakking (stevige doos, waarin de kit "zwevend" opgehangen was met tape)
-na 2 weken ontving ik nogmaals het model. Mailtje gestuurd, was misgegaan, maar mocht het model houden.
Edit, de site doorbladerend: Die man gooit al zijn foto's op 1 hoop, geloof ik, en heeft naast een modellenwerkplaats volgens mij een restaurant. Soms lijkt het meer de menukaart van de buurt-chinees....