Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
hallo jongens, na het instorten van mijn vitrinekast(zie topic in café),heb ik de verzamelmicrobre toch niet verloren en daarom stel ik jullie mijn eerste aanwinst voor van dit jaar.het is een 1/18 ford hot rod uit 1940.kwalitatief niet mijn beste model maar niettemin een mooi modelletje om te hebben,zeker met de rode vlammen op het knalgele koetswerk,het geeft me een beetje een grease lightning gevoel de foto is niet van topkwaliteit omdat ik nog altijd zonder digi zit maar het is maar om een idee te geven hé
groetjes
Jean-Pieteke schreef:Mooie aanwinst ( heb je ook foto's van de ramp? )
nee,want ik heb geen digitale momenteel,is stuk de herstellings kosten waren meer dan 200 eur,en dat vond ik wat veel,zal binnenkort wel eens een nieuwe kopen.
Opel-DTM schreef:Leuk model... geeft je na het pijnlijke ongeluk toch ook wel weer een goed gevoel... of niet?
alles gaat over hé,en hoe sneller men er zich overzet,hoe beter,en ja het geeft me inderdaad nieuwe moed om terug te verzamelen,het voordeel is dat ik terug plaats heb nu in mijn inmiddels herstelde kast....
Vandaag weer een nieuwe aanwinst gedaan die trouwens in mijn lijstje stond van te kopen auto's dit jaar nl de 1/18 hotwheels maserati mc12
en ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb mooi afgewerkt modelletje en zeker een mooie kleur (witparelmoer)kortom een goede aanwinst