Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ricardo schreef::shock: Die is echt supergaaf. Knap gedaan hoor. Puntje van kritiek, lijkt die lak enigzins korrelig (niet egaal)
Nogmaals goed gezien, ik ben met deze lak helemaal verkeerd gegaan en hij is een beetje mislukt, alleen ben ik heel voorzichtig om al het lak eraf te halen dus ja gewoon zo gelaten en er wat van gemaakt.
Knap werk , ziet er schitterend uit. Ik ben momenteel ook bezig met zo'n projectje en mij lukt het niet zo goed . Deze is zeer goed gelukt, ziet er niet echt gemakkelijk uit. Ja, iets minder is die lak, hoewel dat toch niet echt zo lelijk is. Ook die ingebouwde verlichting is prachtig .
Curbstone Models schreef:het is inderdaad weer eens wat anders, maar het model is toch wel flink mislukt....
Zeker jammer als je nagaat hoeveel werk je er aan gehad hebt... De revell is ook niet het beste model, veel kieren en oneffenheden....
maar heb je ook foto's van het model dat het nog niet gespoten was... ben wel benieuwd hoe je het allemaal gedaan hebt...
Nou zo erg is hij ook niet op de lak na dan! ik baal ook dat de lak mislukt is, maar ja van je fouten leer je! Ik had de foto's maar op een of ander manier ben ik ze helaas kwijt per ongeluk gedeleted!