Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Curbstone Models schreef:nog niemand heeft de nieuwe Mattel modellen gezien... en nu al vinden we het niks....
Ik zou het idd niks vinden als het opgewaardeerde Hotwheels zijn. Zeg echter niet dat dat zo is, maar die eerste foto's van de F40 doen mijn hart eerlijk gezegd niet sneller kloppen.
Voor 70 Euro mag je toch zeker kritisch zijn en Kyosho-kwaliteit verwachten, anders slaan ze de plank volledig mis naar mijn mening.
hier spreken ze alleen van wat onderdelen die ze in de juiste kleur hebben geverfd en niet van de uitwendige verbeteringen ( als dat alles maar is wat ze gedaan hebben is het ni veel ; toch te weinig om 70 euro te gaan vragen )
Nou word er niet echt warm van... Ik wacht rustig af. De FXX en de 599 GTB, Superamerica en F430 Challenge komen er wel. Maar ik heb geen zin om elke maand 70 euro extra uit te geven bovenop de modellen die ik nu al koop. Had het beter gevonden, persoonlijk, als ze gewoon gestart waren met de Elite range en daar alle nieuwe Ferrari's in gingen maken. Geen nieuwe modellen meer in de gewone hotwheels lijn... Maarja. Ik moet er nog maar ns goed over nadenken.
Ik heb vandaag m'n F40 binnengekregen en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van dit model . Ik heb laatst een normale Hotwheels F40 in m'n handen gehad, maar ik vind ze eerlijk gezegd totaal niet met elkaar te vergelijken en ben dan ook erg blij met m'n aankoop .
Alleen de verpakking vind ik minder, maar daar gaat 't eigenlijk toch niet om .
boerke04 schreef:Ik heb vandaag m'n F40 binnengekregen en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van dit model . Ik heb laatst een normale Hotwheels F40 in m'n handen gehad, maar ik vind ze eerlijk gezegd totaal niet met elkaar te vergelijken en ben dan ook erg blij met m'n aankoop . Alleen de verpakking vind ik minder, maar daar gaat 't eigenlijk toch niet om .
ik heb hem te koop zien staan in een modelwinkel in bastogne en even in mijn handen gehad en ben ook zéér onder de indruk van de f40,deze gaat er zeker komen bij bij!!!de afwerking is op een véél hoger niveau ban wat we gewend zijn van mattel,nee echt een hele stap vooruit in de goede richting
elcamino schreef:Misschiendat je een aantal vergelijkbare foto s kunt neer zetten hier. Kunnen we zelf oordelen.
Ik heb geen digitale camera dus kan geen pics voor je maken, ik weet wel uit zeer betrouwbare bron dat rsh_scuderia binnenkort weer een van z'n befaamde reviews gaat plaatsen .
Ik zag afgelopen dinsdag ook de F40 staan in een modelwinkel in Aken.
Erg mooi model en goede details, alleen jammer dat de pininfarina sticker/decall aan de zijkant hartstikke scheef zat Naast de kapotte doos de reden dat ik m niet meegenomen heb....
Tomotorsports.com schreef:ULTRA High Detail
1:18 Scale by Mattel
#HW 4148
[HW 4148]
Ferrari 599 GTB
1:18 Scale Diecast Replica Model
ULTRA LOW Limited Numbered Production
#HW 4148
The highest detail and quality of any Mattel product period! These are sure to move Mattel to the top of the diecast World’s best. A Limited number of each of these ‘Elite’ models will be produced. Photo etched parts, silky smooth flawless paint, cloth seats and belts, mesh grills, hood wires, detailed engine and more metal parts than most manufacturers. Mattel is out to make a statement!
-they will have twice the detail as the regular Elite models
-each will be hand painted
-sequentially numbered to 2,006
-carbon fibre base
Gaat Mattel echt een poging wagen om supermodellen te bouwen