Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Opel-DTM schreef:Norev stijgt in kwaliteit, maar houd de prijs hopelijk wel een beetje normaal
Dit is het 5de of 6de 1:18 model van Norev ooit. Nu al een stijgende lijn constateren is wel knap.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Wat de 206 betreft is het een beetje jammer dat de 207 binnenkort uitkomt, in 1:1 dan hè! Maar voor de liefhebber is het een mooi modelletje, wat de kwaliteit betreft zit het bij Norev wel goed!
Laatst gewijzigd door CARROS op wo 18 jan 2006 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is het 5de of 6de 1:18 model van Norev ooit. Nu al een stijgende lijn constateren is wel knap.
Burago maakte al jaren 1:18... en daar was de kwaliteit als een berg-etappe...
Dat Norev bij mij punten scoort is omdat er verder geen producenten zijn die hedendaagse Opel's uitbrengen. Dus ik hoop op kwaliteit Dus misschien wel een beetje te vroeg ... maar hoop doet wonderen
Ja oke Maisto heeft de Speedster gemaakt... en Welly heeft gevolgd met andere kleuren... en ze maken de Astra G in 1:24... Nu maar eens afwachten wat de kwaliteit wordt van de Astra H 1:18
Ik zag laatst op een site de audi a6 avant 1:18 uiteraard van norev, maar er stond ook een audi a6 break op ook van norev, ook schaal 1:18 en er zat 10 euro verschil in maar ik zag verder geen verschil in de modellen alleen de prijs en de naam break en avant dan.
ferrari expert schreef:Ik zag laatst op een site de audi a6 avant 1:18 uiteraard van norev, maar er stond ook een audi a6 break op ook van norev, ook schaal 1:18 en er zat 10 euro verschil in maar ik zag verder geen verschil in de modellen alleen de prijs en de naam break en avant dan.
weten jullie hier misschien meer van
de een zegt break de ander zegt avant
volgens mij de zelfde (audi stationcar heet avant)