Hans -> I'm back baby!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Dat is zeker een teleurstelling!

Volharden dan maar.
De MP-gasten zijn mij in het verleden ook behoorlijk tegengevallen.... :thump_down:

Hoop dat je je 312T4 krijgt. De auto is het absoluut waard!
bigodino
Contacteer:

Bericht door bigodino »

hanzjepanzje schreef:Heeft Minichamps ooit de 312T als 1:18 model geproduceerd?

yep, Niki Lauda en Clay Regazzoni uitvoeringen. Ik heb de mijne verkocht nadat ik de Exoto versie gekocht had. De Minichamps zijn mooi, maar Exoto net iets gedetailleerder.
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
hanzjepanzje

Nieuw

Bericht door hanzjepanzje »

Zojuist aangeschaft: de 412T1 van Larini en de 412T2 van Berger. Beide PMA 1:18, Foto's zullen spoedig volgen! WOOHOO!
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
rsh_scuderia
Moderator

De 412T1!!

Die wil ik ook zeker nog in mijn collectie hebben. Van harte! :thump_up:
hanzjepanzje

Even een vraagje (vond het onnodig om er een nieuw topic voor te beginnen dus dan maar in mn eigen):

Ik heb twee 412T1's. Beide met startnummer 27. 1 is van Alesi en 1 is van Larini. Klopt dit of is dit een geval van verkeerde decals?

Ik heb wat gegevens opgespit en kan het kloppen dat Larini voor 1 wedstrijd San Marino 1994 in de plaats van Alesi heeft gereden?
Groeten, Hans

--

Regenkaiser

Bericht door Regenkaiser »

Klopt helemaal

Heb deze auto's zelf ook in bezit en Larini heeft enkele races ipv Alesi gereden (was toendertijd reserverijder bij Ferrari)

Regenkaiser
hanzjepanzje

Alhier de foto van de binengekomen 412T1 (larini, nr 2 van rechts) en 412T2 (Berger, middelste wagen) tezamen met hun broertjes. Alleen nog de 412T1 van Berger en heb ze allemaal :)

Afbeelding

TADAAA!
Groeten, Hans

--

hanzjepanzje

Gisteravond opgehaald:

Ferrari F2001 Monza 09/11, 1:18 van Hotwheels.

Afbeelding

Vind het een gaaf model, mooi om eens zo'n wagen te zien zonder decals. Kun je de lijnen nog meer waarderen. En het is een zeldzaam model heb ik me laten vertellen, met een hogere waarde dan ik ervoor heb betaalt!
Groeten, Hans

--

jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Knappe aankopen, hoop dat je er een hoop plezier aan hebt :thump_up: :worshippy:
rsh_scuderia
Moderator

Van harte, mooie aanwinst Hans :thump_up:

De Exoto's op MP zijn wederom de jackpot. Je kunt ze dan beter nieuw kopen.... :?
hanzjepanzje

ja ik heb geinformeerd, maar alle verkopers willen er meer voor zien dan dat ze nieuw kosten...belachelijk...! Ik wacht geduldig af vor het juiste model op het juiste moment. :D
Groeten, Hans

--

hanzjepanzje

Eind deze maand krijg ik weer loon: 1 van mijn 12 vaste momenten van glorie die ik in het jaar mag meemaken, want het is op deze dagen dat ik nieuwe modellen kan kopen. (JEEEJ! :D )Veel van jullie hebben waarschijnlijk Volvoviel's probleem gezien. Die van mij is van soortgelijke aard:

Op een bekende handelsite heb ik 3 fraaie modellen gezien die nog in mijn collectie ontbreken. Het gaat hier om een 365GT/4 BB en een 512BB van Kyosho, allebei in het geel. Het derde model is een 412T1 van Berger. Al deze drie modellen zijn met OVP en in nieuwstaat.

Ik kan ervoor kiezen om de 3 modellen van hierboven te kopen. Ik loop echter het risisco dat ze verkocht zijn wanneer ik weer loon krijg. Ik denk voor deze drie modellen totaal zo'n 140-150 euro te moeten betalen.

Wat ik ook kan doen is een 250 SWB van CMC kopen. Die is gewoon meer dan fantastisch. Punt. Komt bij dat deze sowieso leverbaar is.

What to do? Ik weet dat niemand voor mij kan beslissen, maar iedereen kan wel advies geven en zeggen wat zij waarschijnlijk zouden doen.[/code]

Toegevoegd na 20 minuten:

Deze post kan verwijderd worden, ik ben er uit denk ik. Excuses.
Groeten, Hans

--

TVR freak

Bericht door TVR freak »

Ik zou meteen voor de 250 SWB gaan. Zonder twijfel! Het is gewoon een super model, en ik zou hem zelf ook graag kopen, maar ik heb het geld er niet voor... Sterkte met je keuze :thump_up:
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
hanzjepanzje

Vond het weer tijd om mijn overzicht foto's te vernieuwen...
en ziehier:

Afbeelding

De straatwagens. Wanneer ik op mezelf ga wonen zullen er vitrinekasten komen. Ik hoop dat dat van 't zomer zal zijn. Het probleem is dat de wagens supersnel stoffig worden. Na een grote afstofbeurt zullen ze dus pas de vitrinekasten in gaan.

Afbeelding

De F1-collectie zoals hij er nu uitziet. Gelukkig is de kast bijna 100% stofvrij. Bovenop staan nog een F1-2000 Monza, een F310 en een F2002 van Barrichello. Rustig maar, de Alien bijt niet... :D (aandenken uit mn jeugd)

Afbeelding

Hier staan mijn 641/2 en mn 166 Barchetta. Het brengt me tranen in m'n ogen dat ik mijn 641/2 geen plek kan geven in een mooie vitrinekast. Weet dat het een uiterst oninteressante foto is, maar ze staan nogal hoog :P.
Groeten, Hans

--

rsh_scuderia
Moderator

Het ziet er fantastisch uit Hans :worshippy:

Het enige waar ik tranen van krijg is de fles Malibu :snooty:

:mrgreen:

Ik hoop dat de keus is gevallen op de SWB, ik zal er zelf tzt (hopelijk rond maart) ook een mogen toevoegen aan mijn collectie :thump_up:
Plaats reactie