Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
rsh_scuderia schreef:Williams is nooit echt revolutionair geweest de laatste 8 jaar. Maar deze auto ziet er erg mooi uit. Dat donkerblauw staat de auto erg goed.
Ik vond de FW 26 toch best aardig revolutionair
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ferrari was zijn tijd al ver vooruit,met de Ferrari 126C3 uit 1983,zoals we op de foto van Hanzjepanzje kunnen zien...Die lange achtervleugels hebben wel wat.
Goede oude tijden!
vivado ferrari collection schreef:Ferrari was zijn tijd al ver vooruit,met de Ferrari 126C3 uit 1983,zoals we op de foto van Hanzjepanzje kunnen zien...Die lange achtervleugels hebben wel wat. img93.imageshack.us/img93/375/83arnouxitaly3hy.th.jpg Goede oude tijden!
Ik wil ferrari niet afvallen, maar begin jaren 80 reden wel meer wagens met die enorme achtervleugels, bekijk het 1:43 Senna model eens van de Brabham uit 1983, of o.a. de McLarens uit die tijd.
Maar ik ben het absoluut met je eens dat de wagens er beeldschoon uitzagen in die tijd .
En dat de proporties van achtervleugels zijn teruggebracht..
Want er zijn nog betere voorbeelden voor achtervleugels te bedenken.
Kijk maar naar de Lotus type 49's, de Arrows van verstappen in Monaco, de McLaren in 1995 of 1996, de Lotus type 72D. Allemaal aparte vleugeltjes....
Zo gaat de livery van Super Aguri uitzien. Mooi is anders en niet bepaald orgineel. Maar wel leuk dat voor 3 races de Arrows A23 terugkeert . Door het wit zie je het niet bepaald goed maar het lijkt erop dat ze ook aerodynamisch wat hebben veranderd.
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
High Res foto van de Arro.. ik bedoel SA05, Ze zeiden dat er veel zou veranderen maar ik kan de veranderingen niet zo snel zien . Maar ach voor 3 races IIG weer een genot om naar te kijken die wagen
Super Aguri gaat rijden met kamikaze Takuma Sato en de 2de rijder wordt Yuji Ide... Die schijnt soms nog beter te zijn dan Takuma.
Schumacher maar beter goed op zijn spiegels letten.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Schumacher zou 2006 als laatste actieve jaar hebben en in 2007 samen met Ross Brawn verder gaan als teambaas met het Renault team. Renault stopt en de motor moet dan komen van de VW Audi groep.
Zou een complot zijn wat ik zelf had moeten verzinnen. Echt alles zit er in. Maar het is Eddie Jordan weer eens die iets opgevangen heeft.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.