Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ricardo schreef:Het is niet geheel mijn smaak, maar het model ziet er zeker goed uit en het is ook groot. Tenminste als ik de vele reviews moet geloven
het is inderdaad een hele grote auto ,28 cm om precies te zijn
Leuke update! In het echt wel een fan van de MC12, maar vind het Hotwheels model niet echt mooi. Veel te grote wielen, en de detaillering vind ik ook tegenvallen. Hij komt ook nog van BBR maar die gaat veel meer geld kosten...
Ow het model van BBR zal ook weer volledig realistisch zijn , het is ook normaal dat dat BBR de MC12 gaat maken wan de MC12 is grotendeels gebouwt met het oog op de Enzo !
TVR freak schreef:Leuke update! In het echt wel een fan van de MC12, maar vind het Hotwheels model niet echt mooi. Veel te grote wielen, en de detaillering vind ik ook tegenvallen. Hij komt ook nog van BBR maar die gaat veel meer geld kosten...
de BBR versie is buiten mijn buget,ik denk dat ik er dan een nul mag bijzetten voor wat ik deze heb betaald!!! en omdat AA,of andere betere merken deze niet uitbrengen stel ik mij tevreden en hotwheels heeft vééél slechtere modelletjes uitgebracht hoor, ik vind deze echt wel meevallen voor de prijs
hallokes,hier een kleine update van mijn collectie,2 nieuwe modelletjes in 1/64 van hotwheels,nl de maserati mc12 en de badmobiel ik heb de grote broers samen mee op de foto gezet