Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Toch nog een update dit jaar! Het laatste model voor 2005 is de BMW 3.5 CSL IMSA Daytona winner uit 1976 in schaal 1/18 van Minichamps. Wat een model! Ik kan niks anders zeggen, ik vind hem gewoon super! Mooie livery, mooie details en het model is nu best moeilijk te vinden. Omdat ik nu geen camera heb, moet het maar even zo:
Weer eens een nieuw model gekocht: de BMW M3 CSL van AUTOart. Zoals we gewend zijn van deze fabrikant is dit weer een mooi modelletje. Details zijn zeer goed met erg mooie velgen en remschijven, een zeer gedetailleerde motor en een erg mooi interieur. Om te zien vind ik hem een stuk beter dan de Kyosho, zeker door de goede stand van de voorwielen. Foto's zijn van slechte kwaliteit (met telefoon gemaakt) maar ik zou zeggen: kijk en geniet!
jonnoT schreef:Very very nice, maar de oude CSL blijft mijn favoriet
Ja, ik vind de 3.0 CSL #59 die ik pas gekocht heb ook nog gaver, maar dit is ook een model. En hij staat ook leuk naast mijn #72 Mille Miglia Streamliner...
Vind de foto's inderdaad ook niet slecht. Mooi aanwinst weer. Ben het helemaal met je keuze eens wat betreft de Autoart. Qua uiterlijk is die zeker beter dan de Kyosho innerlijk denk ik dat Kyosho beter is.
Tjaard schreef:Dat is inderdaad een heel mooi exemplaar ... heb je ook klein koffertje in de kofferbak liggen?
Nee, dit is alleen bij de Kyosho het geval. Het is ook niet zo dat ik perse de AUTOart versie wilde, deze kwam ik gewoon voor een leuke prijs tegen. En dat van die voorwielen is natuurlijk een stuk beter.
Ik zal binnenkort nog wel eens foto's nemen samen met de 3.0 CSL racer die ik ook heb. Stay tuned
Mijn nieuwste update: een 1/12 Ford GT40 MKIV van GMP!!! Dit model is uiterst zeldzaam en ik heb dan ook nummer 334 van de 900. Onlangs ging dit model nog weg voor 735 dollar op Ebay! Maar ik heb het model voor een zeer lage prijs kunnen overkopen. De oorzaak van deze lage prijs is dat een aantal onderdelen van de voorwielophanging zijn gebroken. Dit lijkt erger dan het is, want het gaat om drie kleine onderdeeltjes die zijn gebroken. Ik heb meteen GMP gemaild en ik hoop dat ze de onderdelen opsturen! Voor de rest is het model in zeer goede staat! Het model is erg zwaar en super gedetailleerd met afneembare wielen en andere leuke features. Kijk en geniet!
GAAF man Wat een score, prachtig model van n adembenemende wagen Idd nu ff hopen dat GMP er nog wat aan kan doen, vrees het ergste maargoed dat blijft ff afwachten. Wel ff posten als je de onderdelen toch ontvangt he, altijd fijn om te weten als GMP ook aan dep. X doet
@ Bracer: Ik heb er wel vertrouwen in. Laatst las ik over iemand die een onderdeel miste van z'n motorkap, kreeg hij een geheel nieuwe motorkap toegestuurd! En anders moeten de onderdelen nagemaakt worden, wat ook wel moet lukken. Ik hou jullie op de hoogte
@117ayrton: Wat was de prijs van het model? Wel bijzonder dat ie er nog stond, want ze zijn moeilijk te vinden...
Goed nieuws van GMP, de onderdelen zijn opgestuurd! Het koste me 10 USD wat ik zeer netjes vind. Nu maar wachten totdat ze binnen zijn en dan kan ik de Ford compleet maken!
Gisteren naar de Antwerp Classic Salon geweest en heb daar dit model gekocht. Wat een ding! En wat een mooi model van Kyosho! De details zijn zeer goed! Zo is de motor erg mooi, zijn er zeer fijne stoffen gordels aanwezig, kan de tankdop open enzovoort. En tot mijn schaamte moet ik zeggen dat dit nog maar mijn eerste Kyosho is Maar er zullen er meer gaan volgen Kijk en geniet van het laatste model in TVR freaks collectie!