Volvofiel's collectie
- hanzjepanzje
- hanzjepanzje
jelmer schreef:Ik denk niet dat een ander kan beslissen over wat jij zou moeten kopen.. Jij moet het zelf mooi vinden, en niet een ander![]()
Ik heb ook weleens een paar modellen die ik op dát moment allemaal wel zou willen hebben, maar dan koop ik er maar één.. de andere modellen blijven er heus ook wel hoor
Dáár heb je gelijk in...

Toegevoegd na 7 uren 56 minuten:
goed, de pajero en range rover vallen af, het dash vind ik niet zo mooi.
De IS en de Impreza WRX STI Wagon hebben allebei een mooie, gedetailleerde binnenkant dus het wordt een spannende tweestrijd...

- hanzjepanzje
Denk dat je je keuze het beste kunt maken in de winkel. Ik vind zelf dat een indruk van een model erg veel zegt en je kunt ze gewoon naast elkaar zetten en dan kiezen. Niemand kan inderdaad, zoals hiervoor werd gezegd voor jou kiezen, dat moet je helemaal alleen doen. Wanneer je op internet koopt moet je het hebben van de plaatjes. Nu heb je de mogelijkheid ze echt naast elkaar te zetten, ik zou zeggen maak er gebruik van!
Welk model je ook kiest, ik weet zeker dat we allemaal achter je staan!

Welk model je ook kiest, ik weet zeker dat we allemaal achter je staan!

Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
hanzjepanzje schreef:Denk dat je je keuze het beste kunt maken in de winkel. Ik vind zelf dat een indruk van een model erg veel zegt en je kunt ze gewoon naast elkaar zetten en dan kiezen. Niemand kan inderdaad, zoals hiervoor werd gezegd voor jou kiezen, dat moet je helemaal alleen doen. Wanneer je op internet koopt moet je het hebben van de plaatjes. Nu heb je de mogelijkheid ze echt naast elkaar te zetten, ik zou zeggen maak er gebruik van!
Welk model je ook kiest, ik weet zeker dat we allemaal achter je staan!![]()
Dat is nu juist het probleem; ik heb deze modellen zien staan op ***********

Maar: binnenkort zal het onderwerp van deze topic veranderen (als je begrijpt wat ik bedoel)!

Mod-edit: Link weggehaald vanwege Spam! Markopolo
- hanzjepanzje
En hij is er!! Er zitten echt prachtige details in, zoals handgrepen aan de binnenkant aan het dak en een werkelijk supermooi nagemaakt dash. Ik ga zo even foto's maken en die komen er z.s.m. op. Ik ga ook proberen om een paar fotootjes te maken van een modelauto bij de Pont du Gard (Romeinse brug in de buurt van Avignon).
Maar de Lexus is echt supergedetailleerd!!
Maar de Lexus is echt supergedetailleerd!!
Laatst gewijzigd door volvofiel op do 16 feb 2006 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
jonnoT schreef:Mooie aanwinst. Is wel een eindje fietsen oom een paar foto's te maken
Ik stap wel in de Lexus...

Een voorbeeldje van de 3-serie cabrio (foto van de opstelling volgt later):

P.s. je ziet de weerspiegeling nog...

Eindelijk de rest van de foto's:
Hoe het geheel naar me toe kwam (dat was echt keurig, de auto zat in de doos onder een paar lagen karton en in een envelop zat een factuurtje en een met de hand ondertekende brief) was echt fantastisch, wát een service!
Lex in de doos:
Fantástisch zijn die lui van AA, ze zetten zelfs een tip op de doos hoe je plakresten (om de achterklep dicht te houden) kunt verwijderen! Dat noem ik nou service
.
Voorkant
Achterkant
Binnenkant (let op de middenconsole, hier is zelfs de radio tot in het kleinste detail weergegeven)
Nogmaals de voorkant
Nogmaals de achterkant
En foto's van de motor volgen.
P.S. Het gaat hier om de Amerikaanse versie van de IS300.
Hoe het geheel naar me toe kwam (dat was echt keurig, de auto zat in de doos onder een paar lagen karton en in een envelop zat een factuurtje en een met de hand ondertekende brief) was echt fantastisch, wát een service!

Lex in de doos:

Fantástisch zijn die lui van AA, ze zetten zelfs een tip op de doos hoe je plakresten (om de achterklep dicht te houden) kunt verwijderen! Dat noem ik nou service

Voorkant

Achterkant

Binnenkant (let op de middenconsole, hier is zelfs de radio tot in het kleinste detail weergegeven)

Nogmaals de voorkant

Nogmaals de achterkant

En foto's van de motor volgen.
P.S. Het gaat hier om de Amerikaanse versie van de IS300.