A1 Grand Prix

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
GiRacer
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Ik wilde jullie onderstaand artikel uit de Limburger niet onthouden :)

http://www.formule1wereld.nl/headlines.php?subaction=showfull&id=1138636723&archive=&start_from=&ucat=5&

Veel leesplezier
boerke04

Bericht door boerke04 »

GiRacer schreef:Ik wilde jullie onderstaand artikel uit de Limburger niet onthouden :)

http://www.formule1wereld.nl/headlines.php?subaction=showfull&id=1138636723&archive=&start_from=&ucat=5&

Veel leesplezier

Dit is zowat de eerste keer dat Ivo op den Camp iets positiefs schrijft, Ik heb hem meteen alles vergeven waarom ik hem al jarenlang vervloek :thump_up: . Erg mooie bijna paginagrote foto ook van Jos op de eerste pagina van de sportkrant :worshippy: .

Heb zonet nog even de race met het engelse commentaar gezien, echt geweldig die Engelsen :worshippy: .
Afbeelding
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Voor de duizendste keer die laatste ronde nog eens bekeken, kan het nog altijd niet geloven. En die commentaar, subliem gewoonweg :).
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Yurinator schreef:Voor de duizendste keer die laatste ronde nog eens bekeken, kan het nog altijd niet geloven. En die commentaar, subliem gewoonweg :).

Echt geweldig hé :thump_up:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
boerke04

Bericht door boerke04 »

De races van vandaag waren ook weer erg mooi :thump_up: . Jos heeft het goed gedaan, alleen jammer dat Yoong hem raakte in de feature race anders hadden we weer een podiumfinish gehaald. Jammergenoeg is 't niet anders, maar dat ie kan inhalen heft ie vandag weer genoeg laten zien en voor die mooie acties kijk ik uiteindelijk toch :worshippy: .

Het publiek daar was trouwens ook schitterend, ze stonden zelfs midden in de bossen te kijken met hun vlaggen, super :thump_up: .
Afbeelding
GiRacer
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Ik ben van mening dat deze races van Jos nog beter waren dan die in Durban. Waarom? Nog meer op eigen kracht ingehaald, 2x een superstart, 2 keer helemaal door het veld; alleen zeer jammer dat Yoong de situatie verkeerd heeft ingeschat waardoor Jos zijn 2e of anders 3e plek kwijt raakte. Daarvoor was natuurlijk de 2e safety car erg jammer, die heeft voor Jos veel roet in het eten gegooid.

Maar Team NL heeft wederom laten zien dat ze de aansluiting met de echte top nu hebben gevonden, de volgende keer graag goede banden Cooper!
boerke04

Bericht door boerke04 »

Het interview bij de live stream was ook gaaf, vroeg dat mens aan Jos waarvoor ie eigenlijk nog kwalificeert, hij eindigt toch wel van voren 8) .
Afbeelding
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Weer twee prachtige races vandaag, vooral mooi was de inhaalrace die Jos samen met Canada door het veld heen voerde. Als Yoong hem niet had aangetikt, had Jos zeker op het podium kunnen eindigen!
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
GiRacer
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Jammer, heb het interview gemist... :(
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Knappe race gezien. Jammer dat Young Jos eraf tikte, maar okee, misschien ook een beetje discutabel allemaal dus ik ga me er niet dik in maken. Jos heeft het mooi gedaan, er zat meer in, maar het was fijn om zien allemaal...en die 1e overwinning is toch al binnen...en ik geniet er nog steeds van :).

Bedacht me wel zonet wat ik moet gaan wensen als ik dit jaar mijn eerste aardbei eet, want ik wens al 10 jaar hetzelfde :).
GiRacer
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Gelukkig heeft hij inderdaad een keer gewonnen, daardoor is zo'n tikkie makkelijker te verkroppen ;)
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Zit er nog iemand de Mexicaanse kwali te kijken :?:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
GiRacer
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Zeker.. mogen we het eindelijk eens live op tv kijken, dan doen we dat ook :)
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Vooral met de live timing erbij maakt het leuk:

http://130.117.162.12/pagines/cursa.asp

Jos start morgen de sprintrace als 7e :thump_up:

Toegevoegd na 22 uren 52 minuten:

Verstappen heeft net de 4e plaats gehaald in de sprintrace :thump_up:

Met de snelste tijd op de klokken kwam hij net iets te kort op de Italiaan Toccacello.

Weer een mooie inhaalrace gezien :worshippy:
Afbeelding
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Hopelijk wordt het een mooie feature race...please, ik wil nog eens uit mijn dak gaan :).
Plaats reactie