Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Matt, niet doen. Dit is weer iemand die iets zelf bouwt en jouw wilt laten geloven dat het waar is. Er is altijd wel weer een gek die erin trapt en er een hoop geld voor geeft.
Dit zijn alle officiele Minichamps releases (is dus een ombouw). Kox heeft alleen in de wit/rode West competition gereden. Aan Le Mans heeft Kox alleen deelgenomen in die en de Fina verlengde versie. In het GT kampioenschap reed hij ook in de Fina.
Zoiezo is er nooit een Mclaren in de formule 1 livery aan de start van Le Mans verschenen. Voor zo ver ik weet is er uberhaubt nooit een race gereden in de Formule 1 livery. Hooguit voor promotiedoeleinde is er een wagen geweest met de Formule 1 livery. Ik zal eens zoeken of ik daar nog iets van kan vinden.
Niet eens een verlengde versie dus. Als je het trouwens zelf makkelijk en snel wilt controleren elke Mclaren F1 levert tig resulaten op op google. Dat model wat jij laat zien is op google niet te vinden. Dan weet je meestal wel voldoende.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ik ben dit model al eens tegen gekomen op de beurs in Houten.
Hij was behoorlijk aan de prijs (volgens mij iets van 175 euro of zo).
Ik kon hem ook niet thuis brengen en heb er wel kwijlend naar gekeken (want hij ziet er zeer gelikt uit!) maar dit was voor mij ook al direct duidelijk dat dit een fake is. Een hele mooie fake maar toch...
Ik heb er nog met Victor over gehad maar die kwam tot de zelfde conclusie. Overigens heb ik wel een foto gevonden van deze wagen (in het echt) maar dat was geen wagen van Peter Kox.
Ik vertrouwde het meteen al niet. Ik heb nog nooit bij een collegaDutchDriververzamelaar (scrabble.... ) deze auto gezien.
De enige 1:43 Mclarens van Kox die ik ken zijn de:
-Rood/witte "West"uit 1996,
-Fina #9 uit het FIA GT CHAMPIONSHIP 1997.
-En de Fina #43 uit LeMans 1997.
correct me if I'm wrong
Gerben Olsder schreef:Ik ben dit model al eens tegen gekomen op de beurs in Houten. Hij was behoorlijk aan de prijs (volgens mij iets van 175 euro of zo). Ik kon hem ook niet thuis brengen en heb er wel kwijlend naar gekeken (want hij ziet er zeer gelikt uit!) maar dit was voor mij ook al direct duidelijk dat dit een fake is. Een hele mooie fake maar toch... Ik heb er nog met Victor over gehad maar die kwam tot de zelfde conclusie. Overigens heb ik wel een foto gevonden van deze wagen (in het echt) maar dat was geen wagen van Peter Kox.
Peter Parker schreef:Ik kan me niet voorstellen dat het een fake is, waarom zoveel moeite?
Voor het geld. Voor de Japanners, Koreanen enz betalen echt veels te veel geld voor zulke auto's. Het maakt hun niets uit als hij niet echt heeft bestaan. Het gaat hun erom een uniek stuk in de verzameling te hebben.
Nou dat hoeft dus al niet meer.
Bovendien had ik hem niet opgeslagen omdat het toch niets voor mij was. Als ik mij niet vergis was het wel een foto (in de pitbox) op Le Mans, maar helemaal zeker weet ik dat niet meer. Ik zal nog wel eens zoeken...