Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie aanwinsten weer. Zal goed staan bij de rest.
Bedoel je met de McLaren uit 1996 de Le Mans uitvoering van Luyendyk?
Die heb ik persoonlijk nog nooit gezien. Hij lijkt wel heel erg op deze versie (is waarschijnlijk dezelfde auto maar dan ingezet in de FIA GT.)
Ze hebben zich niet weten te kwalificeren dus eigenlijk hebben ze nooit meegedaan.
Ik bedoel i.d.d. en ander auto, namelijk die van Peter kox.
In 1:18 kom je hem regelmatig tegen,...in 1:43 echter jammer genoeg niet, of voor erg veel geld.
Ik zit net je Spyker-groepsfoto te bekijken, vind het echt prachtige bakken. Toch maar eens op zoek naar zo'n ding, volgende NAMAC. Er is toch een Audi-connectie, dus strikt genomen is het niet eens off topic.
Peter Kox, Aston Martin DB9, Le Mans 2005, Ixo 1:43:
En weer eens een kitje in elkaar gezet, ditmaal van VEREM. Kwaliteit Solido, dus 10 onderdelen en 2 schroefjes .
Ik heb hem wel een kleine upgrade meegegeven zoals o.a. uit de rommeldoos een achteruitkijkspiegel. Verder was de velg niet meer dan een verchroomd plastic dopje. (dit schijnt Solido eigen te zijn ). Ik heb de dopjes echter velgen-zilver gespoten en daarna de lak goed uit laten harden. Hierna verdunde zwarte verf erin laten lopen en meteen daarna dit weer opgedept met een wattenstaafje. De zwarte verf word dan van de verhoogde delen afgehaald, maar blijft in de verdiepte delen zitten. Met dit als (aanvaadbaar) resultaat. Toine Hezemans, BMW 3.0, winnaar in Spa samen met Dieter Quester in 1973: