Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb mischien wel een serieuze tip: je kunt bij de meeste doe het zelf handels spuitbussen met lucht kopen, en daar kun je mooi de hoekjes en gaatjes waar je anders niet bij kunt mee uitblazen.
Kan natuurlijk ook met een airbrushcompressortje, maar die heeft niet iedereen.
ik heb de hele auto al schoon. Ik heb even m'n compressor gebruikt Krijg je het ook allemaal weg! Alleen op het voorruit zitten nog wat vreemde witte plekjes... iemand die weet hoe ik zoiets ervan af kan krijgen. Ik heb het al met warm water en een doekje geprobeerd, maar dit zonder resultaat. Het zit er echt heel vast op!
als je die 456 bedoelt van die gozer op marktplaats..... slecht gemaakt... En trouwens.. dat model bestaat ook niet echt! Je hebt wel een cabrio van de Sultan van Brunei, maar daar zitten ook andere achterlichten en zo op... dit is gewoon een burago waar het dak vanaf is gezaagt, en een ander (op een cabriodakje lijkend) ding er weer op gezet..
dat kan wel klopen jah, ik heb het ook weleens gezien bij een 360spider en een F50 waar een dak opzat....
Je zou het eventueel nog zelf kunnen maken ook, ijzerzaagje en wat leer en wat leer lijm en wat ijzerdraad en je kunt aan de slag.....
maja ik hou ze gewoon orgineel, dat is het mooiste....
Schoon ziet t er toch net iets beter uit he enneh die gast heb ik ook wel eens gezien op marktplaats, diezelfde van die enorm foute Ferrari's met 22 inch chromen velgen etc. ofniet? is ook een flinke kluns in bestickering (ik ook maar daarom begin ik er ook niet aan)
enneh die gast heb ik ook wel eens gezien op marktplaats, diezelfde van die enorm foute Ferrari's met 22 inch chromen velgen etc. ofniet? is ook een flinke kluns in bestickering (ik ook maar daarom begin ik er ook niet aan)
Die ja.. Ik vind het gewoon een v*rn**k*r van Ferrarimodellen. Hij plakt er een paar stickertjes op en verkoopt ze voor grof geld (als ie tenminste iets verkoopt )