Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jaap schreef:jij blijft me verbazen, wat een pracht ding
Nu ben ik wel een beetje klaar hoor Op dit moment zijn er weinig modellen waarvan ik denk: "die moet ik hebben": alleen in het geval de Audi A5 in 1:18 uitkomt van een fatsoenlijk merk, en in het geval er een Danbury Mint Mustang 1:12 ergens te koop komt kom ik nog in actie.. Hoewel, je weet het nooit natuurlijk.
MiddleMan schreef:Schitterend zeg! Wat een mooi model. Een must have voor mij.
Zo is dat! Deze uitvoering kan weleens lastig worden, want hij is al zo goed als uitverkocht. Maar Sun Star komt met nog 2 uitvoeringen van deze bus, ook in 1:12 en met net zoveel gadgets..
Bedankt voor alle leuke reacties. De bus is inderdaad groot. Maar de Cadillac (die ook 1 op 12 is) is nog groter. Ook de 1:12 Z4 lijkt in verhouding groter dan de bus. Kan een paar dingen betekenen: of de schaal van de bus klopt niet helemaal (de Z4 en de Cadillac zijn wel even groot), of de bus was in het echt ook niet zo groot, terwijl de Cadillac misschien wel een hele grote auto was... Hmm.... toch maar es ff de echt maten gaan Googelen.
Bij de Danbury Mint Caddilac werd een setje golflcubs geleverd (zie eerdere foto's). Die vond ik echter niet zo mooi dus heb ik in de VS een fatsoenlijk setje 1:12 clubs besteld Die zijn aangekomen en dus heb ik een paar foto's gemaakt. De golfballetjes heb ik zelf gemaakt
Omdat dit een modelautoforum is heb ik ze met de Cadillac op de foto gezet