Gouden tip, ga naar de Action voor Michelin serie
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Re: Gouden tip, ga naar de Action voor Michelin serie
Heb er vandaag ook nog 3 gehaald. Die Gele en rode Type H hadden ze hier liggen. Er lagen nog 2 modelletjes in de schappen. En ik vroeg een medewerkster of er nog meer binnenkwamen. En die medewerkers zijn zo niks zeggend daar. En ik loop richting dat schap, en zie ineens een doos vol Michelins staan. Dus heb ik er 3 uit gezocht. Zal ze morgen wel in me privetopic zetten. Als iemand nog modellen zoekt, even zeggen ik ben bereid ze te halen voor je. SuperCars moet ik voor jouw nog een gele Type H halen? Ik wil er nog 4, de Citroen Méhari, Renault 4F6, Citroen DS Bandentestwagen en die Citroen Jeu de Plage. Dus als iemand die ziet, meld me het even!
Ik denk niet dat je die Citroën Jeu de Plage bij de Action gaat vinden. Vandaag zag ik hem bij een andere winkel staan voor 15,95 euro en de verpakking is ook een maatje groter dan de andere Michelins.freeroad schreef:Heb er vandaag ook nog 3 gehaald. Die Gele en rode Type H hadden ze hier liggen. Er lagen nog 2 modelletjes in de schappen. En ik vroeg een medewerkster of er nog meer binnenkwamen. En die medewerkers zijn zo niks zeggend daar. En ik loop richting dat schap, en zie ineens een doos vol Michelins staan. Dus heb ik er 3 uit gezocht. Zal ze morgen wel in me privetopic zetten. Als iemand nog modellen zoekt, even zeggen ik ben bereid ze te halen voor je. SuperCars moet ik voor jouw nog een gele Type H halen? Ik wil er nog 4, de Citroen Méhari, Renault 4F6, Citroen DS Bandentestwagen en die Citroen Jeu de Plage. Dus als iemand die ziet, meld me het even!
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Klopt net als de DS Bandentestwagen, die is ook niet in de Action te vinden. Die 2 koop ik later wel eens!tripoux schreef:Ik denk niet dat je die Citroën Jeu de Plage bij de Action gaat vinden. Vandaag zag ik hem bij een andere winkel staan voor 15,95 euro en de verpakking is ook een maatje groter dan de andere Michelins.freeroad schreef:Heb er vandaag ook nog 3 gehaald. Die Gele en rode Type H hadden ze hier liggen. Er lagen nog 2 modelletjes in de schappen. En ik vroeg een medewerkster of er nog meer binnenkwamen. En die medewerkers zijn zo niks zeggend daar. En ik loop richting dat schap, en zie ineens een doos vol Michelins staan. Dus heb ik er 3 uit gezocht. Zal ze morgen wel in me privetopic zetten. Als iemand nog modellen zoekt, even zeggen ik ben bereid ze te halen voor je. SuperCars moet ik voor jouw nog een gele Type H halen? Ik wil er nog 4, de Citroen Méhari, Renault 4F6, Citroen DS Bandentestwagen en die Citroen Jeu de Plage. Dus als iemand die ziet, meld me het even!
Is nog niemand de Citroën C35 tegengekomen in deze serie?

Uit betrouwbare bron : houd de action de komende weken nog maar even in de gaten.
Kunnen ze niet die hele Michel Vaillant serie voor 3 euro in de schappen gooien? 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Of La Route Bleue, wel met diorama, dus laten we zeggen 4 euro?
Zie http://nationale7.pagesperso-orange.fr/ ... RB-01.html

Zie http://nationale7.pagesperso-orange.fr/ ... RB-01.html

Vanmiddag op de Auto Moto Italia-beurs geweest, daar werd je doodgegooid met kioskmodellen voor weinig (maar niet zo weinig als bij de Action).
- SuperCars
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Misschien na de actieHeb er vandaag ook nog 3 gehaald. Die Gele en rode Type H hadden ze hier liggen. Er lagen nog 2 modelletjes in de schappen. En ik vroeg een medewerkster of er nog meer binnenkwamen. En die medewerkers zijn zo niks zeggend daar. En ik loop richting dat schap, en zie ineens een doos vol Michelins staan. Dus heb ik er 3 uit gezocht. Zal ze morgen wel in me privetopic zetten. Als iemand nog modellen zoekt, even zeggen ik ben bereid ze te halen voor je. SuperCars moet ik voor jouw nog een gele Type H halen? Ik wil er nog 4, de Citroen Méhari, Renault 4F6, Citroen DS Bandentestwagen en die Citroen Jeu de Plage. Dus als iemand die ziet, meld me het even!

Want ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er nog bijgevuld gaat worden.

Wat is jullie favoriet van de Action serie

Ik vind de lange J7 wel mooi

ik zelf heb de u23 gehaald, eigenlijk alleen maar voor een diorama te maken.
ik vraag me af of iemand ook de race/rally modellen heeft gezien bij de action?
de michelen ds testwagen (oranje met geel)
of de volgende busjes: mercedes, transit??
@ niva, waarom moeten we de action in de gaten houden? krijgen ze een nieuwe kioskserie of een nieuwe lading??

ik vraag me af of iemand ook de race/rally modellen heeft gezien bij de action?
de michelen ds testwagen (oranje met geel)
of de volgende busjes: mercedes, transit??
@ niva, waarom moeten we de action in de gaten houden? krijgen ze een nieuwe kioskserie of een nieuwe lading??

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
We worden helemaal overspoeld met Michelin aanwinsten
Het is een super mooie serie, ik heb ze bij de Action in Zwolle nog in mijn handen gehad maar het is niet de schaal die ik verzamel. Anders had ik meteen de hele serie gekocht

Het is een super mooie serie, ik heb ze bij de Action in Zwolle nog in mijn handen gehad maar het is niet de schaal die ik verzamel. Anders had ik meteen de hele serie gekocht

- SuperCars
- Contacteer:
Is mijn schaal ook niet..We worden helemaal overspoeld met Michelin aanwinsten
Maar voor nog geen 3 euro moest ik ze gewoon meenemen

- thebulldog
Zijn er nog andere als deze in omloop bij de Action? ik heb de volgende uit de serie gevonden
Volkswagen Kombi
Morris Cowley
Citroen C4 500KG. "Livraisons"
Citroen C4 1000KGS
Citroen 2CV Pick-up
Citroen Type H "Grece"
Citroen U23 Bache Usine
Citroen Type H Pompiers Usine
Citroen Acadiane
Citroen 2CV Fourgonnette
Renault Galion
Renault Fourgonnette 300KGS.
Renault Estafette
Simca 5 Fourgonnette
Fiat 238
Peugeot J7 "Pneu X"
Peugeot 202
Peugeot J7 "Jeu De Plage"
Saviem SG2 "Service Competition"
Ik weet dat de London Taxi en Citroen Mehari Jeu de Plage er nog moeten zijn maar nog niet gevonden in en rond rotterdam.
Ik hoor graag welke er nog meer te koop zijn bij Action.
Mvg,
Volkswagen Kombi
Morris Cowley
Citroen C4 1000KGS
Citroen 2CV Pick-up
Citroen Type H "Grece"
Citroen U23 Bache Usine
Citroen Acadiane
Citroen 2CV Fourgonnette
Renault Galion
Renault Estafette
Simca 5 Fourgonnette
Fiat 238
Peugeot J7 "Pneu X"
Peugeot 202
Ik weet dat de London Taxi en Citroen Mehari Jeu de Plage er nog moeten zijn maar nog niet gevonden in en rond rotterdam.
Mvg,
De London Taxi heb ik eventueel voor je, moet je hem alleen wel komen ophalen tenzij je verzendkosten niet erg vind.thebulldog schreef:Zijn er nog andere als deze in omloop bij de Action? ik heb de volgende uit de serie gevonden
Volkswagen Kombi
Morris Cowley
Citroen C4 1000KGS
Citroen 2CV Pick-up
Citroen Type H "Grece"
Citroen U23 Bache Usine
Citroen Acadiane
Citroen 2CV Fourgonnette
Renault Galion
Renault Estafette
Simca 5 Fourgonnette
Fiat 238
Peugeot J7 "Pneu X"
Peugeot 202
Mvg,
Kom zelf uit Dordrecht.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Ik heb trouwens ook nog 41 van bijbehorende bladen liggen , 38 van Nos Cheres Camionnettes en 3 van Michelin.

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20