Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik denk wel dat autoart gewoon ff de kleuren erop heeft gedaan om n indruk te krijgen voor de klanten, maar jah hij ziet er wel mooi uit er komt nog zoveel mooi's uit van autoart wanneer komt de carrera gt uit
elcamino schreef:Heb deze ook in de verzameling van maisto Is het zelfde verhouding. Dat komt waarschijnlijk dat de andere porsche op 16 inch staan en deze op 18 inch wielen. Zal morgen een foto maken hiervan.
kwiebje schreef:Ik heb ook ooit een gele versie van dit model gezien. Hopelijk gaan ze die niet allemaal uitbrengen. Zou een afbreuk doen aan de exclusiviteit...
Waarschijnlijk wel... sommigen noemen dat uitmelken van het model.
Maar mallen maken kost ook geld
Ja, natuurlijk kost het geld om mallen te maken. Maar ik vind dat je het wel leuk moet houden voor verzamelaars om bepaalde modellen te kunnen kopen en niet alle kleuren van de regenboog te kunnen kopen...Maargoed dat is mijn mening. En natuurlijk past geel niet echt bij die bugatti..
Door deze foto's van de Lowenhart Maybak moet ik toch toegeven dat ik het wel wat vind, als ik deze ooit nog eens voor een spotprijs kan krijgen zal ik toch happen!