Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Was even aan het surfen op de website van autoart. Als je nu via de zoek optie gaat zoeken kom je hele leuke modellen tegen die nog moeten uitkomen (vooral de porsche liefhebbers) hier een paar leuke voorbeelden:
Laatst gewijzigd door Ricardo op wo 28 sep 2005 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe gaat dat bestellen bij die gasten in zijn werk? Ik kan een verschillend shipping en billing adres opgeven, maar ik mag aannemen dat er eerst betaald dient te worden oid? Iemand meer ervaring met de Auto-Art shop?
Ricardo schreef:Hier weer een paar leuke foto's van weer een paar nieuwe modellen. Deze zijn te koop dus zullen binnekort ook wel naar Nederland toekomen
ik ben benieuwd waneer deze naar Nederland komen, die buggati en die evo 8 zien er erg strak uit, ik zou ook wel eens willen weten waneer ze een gewoone versie van de impreza gaan maken. Ik vind die rally wagens zonder stickers die ze nu leveren wat minder.
Ja, maar ik denk dat Squid de nieuwe subaru bedoeld alleen dan met straatstoeltjes met stof en geen rally kuipen en dergelijke. Zou van dit model ook liever een iets andere straat versie zien dan een rally model zonder stickers....
okee dan
de 2003 versie is er nog niet in een gewone straat uitvoering
zit ik ook op te wachten.
de rallye uitvoering met kuipstoeltjes en rolkooi
is al wel uit.
nu nog wachten op de normale....... hopelijk niet te lang
Die politie uitvoering is wel aardig, alleen de maybach vind ik eerlijk gezegd ook tegen vallen. Komt misschien doordat er al diverse edities van dit model te krijgen zijn. Maar de politieversie mag van mij komen, hoe sneller hoe beter!!
Hmm, wat isser dan met deze Maybach mis naast de velgen? mag best komen wat mij betreft maar koop m niet, die Politie uitvoeringen zouden wel weer mooi bij mn huidige passen. Dacht eerst ff dat het 2 foto's van t zelfde model waren maar nu zie ik dat het een Subaru en een Skyline zijn mooie velgjes liggen er onder die Skyline toch
Ook humor als ze daar een model van uitbrengen waarvan 1 koplamp het niet doet... moet die andere natuurlijk wel branden... Realistischer kan bijna niet!!!