Scapa888 - Update 1:18 991 Club Coupe vs 997 Sport Classic
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Nouja, ik wist nog wel dat ik ze had, maar me moeder had het weer eens opgeruimd. Ik woon nog thuis. Had ze al een jaar of 2 niet meer gezien. En dus ging ik op expeditie in de bergingbuttonfreak schreef:Mooi spul hoor... "kwam je tegen"?

Voor mij persoonlijk zijn die kleine bakkies veel waard. Aan elke auto zit wel een herinnering.
De Dinky Toys zijn van me pa, maar in mijn beheer

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Had ze alweer een tijdje maar ze stonden nog niet in het topic.
Subaru Impreza WRX Type R Coupe, samen met z'n dikke broer die ik al had de 22b onder wakend oog van me doggie

En nog een Maserati. Ik wil naast Subaru Maserati gaan sparen. Dat vertelde ik tijdens een bezoek aan WousMous en hij zei, hier is je begin, en drukte deze wagen met doos me in de handen. Super
Nogmaals dank wous!!

Volgende update is al bekend, een Evo 6 Rallyversie, en ik ga nog naar Rimini over 3 weken en Italie is het land der Maserati's, dus wie weet neem ik nog wat mee!

Subaru Impreza WRX Type R Coupe, samen met z'n dikke broer die ik al had de 22b onder wakend oog van me doggie

En nog een Maserati. Ik wil naast Subaru Maserati gaan sparen. Dat vertelde ik tijdens een bezoek aan WousMous en hij zei, hier is je begin, en drukte deze wagen met doos me in de handen. Super

Nogmaals dank wous!!

Volgende update is al bekend, een Evo 6 Rallyversie, en ik ga nog naar Rimini over 3 weken en Italie is het land der Maserati's, dus wie weet neem ik nog wat mee!

- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- skyline_fanatic