2 x nieuw, Ferrari 250 TR LM '60, Heco & Ferrari 333 SP, BBR, LM '98.
- Ferrari10flrb
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ferrari collectie
Allemaal bedankt voor jullie complimenten!!
Zal ze ook overbrengen aan de gulle sponsor van de Exoto 312 T.
[/b]Ben nog wel benieuwd of een medeforumlid nog de gouden tip heeft voor een 250 SWB Le Mans 1961, startnr 14

Zal ze ook overbrengen aan de gulle sponsor van de Exoto 312 T.
[/b]Ben nog wel benieuwd of een medeforumlid nog de gouden tip heeft voor een 250 SWB Le Mans 1961, startnr 14
- Ferrari10flrb
- Contacteer:
Update
kon het toch weer niet laten, te verwachten:
Ferrari 550 Maranello GTS, nr 2, winnaar Spa Francorchamps en FIA GT kampioen 2004 van Red Line
Ferrari 275 P, nr 20, winnaar Le Mans in 1964 van Art.
Ferrari 550 Maranello GTS, nr 2, winnaar Spa Francorchamps en FIA GT kampioen 2004 van Red Line
Ferrari 275 P, nr 20, winnaar Le Mans in 1964 van Art.
- Ferrari10flrb
- Contacteer:
Einde jaars update foto's
jajaja, ff geduld hoor!jonnoT schreef:Mis ik hier iets niet..... Oh Ja ...FOTO

Zal morgen wel ff een voorproefje plaatsten. Vooral de FIA GT1 550 GTS is mijns inziens vrij zeldzaam in de stortvloed van de Red Line Le Mans uitvoeringen. Ben benieuwd hoe het model is in vergelijking tot de 550 GTS van Auto Barn. Maar ook de 275 P van Art ben ik nog niet zo vaak tegen gekomen. nnToegevoegd na 23 uren 47 minuten:nn Ferrari 275 P, Winnaar Le Mans 1964:
(even voor de wakkeren onder ons, de foto's zijn van nr 21. De winnende 275 P in 1964 was auto met nr 20, maar deze was al van de site gehaald.

Ferrari 550 Maranello, FIA GT kampioen 2004 van Red Line

Laatst gewijzigd door Ferrari10flrb op zo 24 dec 2006 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ferrari10flrb
- Contacteer:
Vreemdgaan met Mercedes
Dank je wel!Diciotto schreef:Een right hand drive race ferrari... Die heb ik hier nog niet veel zien passeren. Ziet er in ieder gevaluit!
De right hand komt idd niet veel voor, maar de 250 P winnaar Le Mans 1963 heeft ook de versnellingspook links zitten. Heb het model van IXO. Ben wel nieuwsgierig of er veel verschil zit tussen IXO en ART. nnToegevoegd na 34 minuten:nn
Zoals bekend ben ik een Ferrari verzamelaar, moet ook niet zoveel van andere merken hebben, sorry...., maar met uitzondering van de Jos' F1 autos en Alfa Romeo, bij gebrek aan de middelen om in een Ferrari te rijden, rij ik maar in een Alfa, de 10flrb is dan ook het kenteken van mijn auto.
Ik wil nu echter graag een uitzondering maken voor een Mercedes CLK GTR van Maisto in de schaal 1/18. Het model is een erfstuk dat ik van mijn schoonmoeder heb gekregen. Het model was namelijk van haar overleden man. Nu is dat wel voor mijn tijd gebeurt. Maar Ik voel me vereerd dat ik het model gekregen heb. Ondanks dit feit moet ik ook toegeven dat het gewoon een erg mooi model is

Misschien dat er Mercedes fans zijn die wat meer over dit model model weten? Ik weet alleen dat dit model tijdens de 24 uur van Le Mans goed was in vliegen

Laatst gewijzigd door Ferrari10flrb op zo 24 dec 2006 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi model!
Deze wagen heeft nooit gevlogen, dat waren Mark Webber én Peter Dumbreck in '99. Dit is dacht ik wel dezelfde wagen dus zou zo de lucht in kunnen vliegen.
Vliegen
Deze wagen heeft nooit gevlogen, dat waren Mark Webber én Peter Dumbreck in '99. Dit is dacht ik wel dezelfde wagen dus zou zo de lucht in kunnen vliegen.

Vliegen
- Ferrari10flrb
- Contacteer:
Mercedes CLK GTR
Ok, duidelijk dusBMW M3 schreef:Mooi model!
Deze wagen heeft nooit gevlogen, dat waren Mark Webber én Peter Dumbreck in '99. Dit is dacht ik wel dezelfde wagen dus zou zo de lucht in kunnen vliegen.![]()
Vliegen

- model1op43
- Contacteer:
Re: Mercedes CLK GTR
Geweldige aanwinst.Ferrari10flrb schreef:[..]
Ok, duidelijk dusWist wel dat er in Le Mans Mercedessen gevlogen hebben
Maar mijn kennis wat Mercedes betreft rijkt nu eenmaal niet zover.

De vliegers waren inderdaad de '99-er Mercedessen. Dat was de CLR een GTP die gebaseerd was op deze CLK GTR maar een toch wat afwijkende aerodyamica had ... erg effectief overigens

Laatst gewijzigd door model1op43 op di 26 dec 2006 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Mooie aanwinst. Natuurlijk niet te vergelijken met wat Autoart de laatste tijd op de markt brengt, maar ik heb er ook zo eentje in mijn kast staan en deze valt zeker niet uit de toon tussen het Autoart geweld.
Ik weet niet of deze dat ook heeft, maar de mijne heeft een goed functionerende voorwielophanging, lekker veren dus
. Vond/vind ik best wel grappig.
Ik weet niet of deze dat ook heeft, maar de mijne heeft een goed functionerende voorwielophanging, lekker veren dus