Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
en ik heb nog iets van mijn neef gekregen een litho die hij ook niet meer nodig had.
maar nou heb ik een vraag en die is: wie zijn de rijders in de auto's ??
daar ben ik wel erg benieuwd naar.
of uit welk jaar komen de auto's??
Wouter schreef:en ik heb nog iets van mijn neef gekregen een litho die hij ook niet meer nodig had.
maar nou heb ik een vraag en die is: wie zijn de rijders in de auto's ??
daar ben ik wel erg benieuwd naar.
of uit welk jaar komen de auto's?? img247.imageshack.us/img247/5311/dscf0378fk5.jpg
als iemand het weet hoor ik het wel
'T zijn de McLarens MP4/10 uit 1995 met Blundell en Hakkinen. Die blauwe wagen is volgens mij een of andere zelfbedachte F1.
Hoe is het met de kwaliteit van de Porsche RS Spyder #6 van L. Luhr en S. Maasen Dealer Edition van Norev gesteld?? Ik zag hem laatst op een webshop staan maar had nergens foto's kunnen vinden van het model . Dus heb hem niet genomen en ben ik voor de AUDI R10 1:18 gegaan, maar als de kwaliteit goed is overweeg ik mischien wel om deze ook binnen te halen .