Bien's collectie *28 nov: Ferrari F50 + Lotus Esprit Turbo*

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bien
Schaal: 1:43

Re: Bien's Garage

Bericht door Bien »

tom schreef:Ik hoop niet dat de financiële tegenslagen iets te maken hebben met een zekere Jaguar XJ40...
Nee, ze hebben niets te maken met de Jaguar. We hebben onverwacht een paar grote reparaties aan het huis moeten laten uitvoeren.
Ik heb de Jaguar geschorst om hem helemaal te restaureren, dus die is voorlopig nog niet op de weg. :D
Bien

Re: Bien's collectie **upd. 13 mrt: Porsche 944 Turbo**

Bericht door Bien »

Eindelijk weer eens een update! Zoals ik al eerder zei wil ik wat modellen gaan (om)bouwen. Vanmiddag kwam ik op een rommelmarkt deze 944 tegen in de schaal 1:24 (waarop ik mij voorlopig zal concentreren aangezien de meeste kits in deze schaal zijn). Hij is gewoon helemaal nieuw in de doos. :dance:
Ik heb hem gekocht met de bedoeling hem om te bouwen naar mijn eigen 944, maar gezien de staat waarin hij nog verkeert en omdat ik hem eigenlijk ook mooi vind zoals hij nu is twijfel ik er over om hem gewoon zo te laten en eens een andere 944 voor ombouw te kopen. Natuurlijk geen super details op dit model, maar hij is al de nodige jaartjes oud :cool:

Ik heb trouwens vanmiddag ook een mooie bouwdoos van een Ferrari 308 GTB gevonden, deze zal ik natuurlijk ook posten als hij gebouwd is. En jullie hebben nog foto's te goed van een Mercedes CLK-GTR en een VW Touareg die mijn collectie binnen zijn gereden. :wink:

Porsche 944 Turbo (Majorette)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bien op zo 13 mar 2011 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
porsche917KH

Bericht door porsche917KH »

Toch een leuk model die porsche 944 turbo al is het een oudje van majorette , heb er zo ook 1tje gehad maar terug weggedaan vind het jammer nu ,maja ,was toen niet zo met porsche bezig
tom

Bericht door tom »

Erg leuke 944! Ik heb 'm ook, zowel deze racer als een grijze burgerversie en een rode cabrio. Nog steeds erg charmante modellen.
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Bericht door Mr. Dj M. »

Dat is een zeldzame score! :cool:
Zoals gezegt niet brilliant mooi qua details, maar een leuk ding zeker als je een 944 hebt :thump_up:
Smokey

Bericht door Smokey »

Dat wordt weer knutselen dus in huize Bien :thump_up:
ben benieuwd baar het resultaat. de porsche is wel een nice classic.

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Bien

Bericht door Bien »

Gezien de ontwikkelingen bij mij op verzamelgebied het laatste jaar is de zin in het verzamelen steeds meer achteruit gegaan. Eerst een gedeelte van de 1:43 collectie verkocht, vervolgens met de resterende modellen een doorstart gemaakt... en altijd het idee er aan over gehouden dat de 'collectie niet meer compleet' is. Elke keer dat ik in dit topic kijk doet mij hier aan herinneren en zie ik modellen die ik nooit had moeten wegdoen. Tel hier bij op dat mijn interesse in het zelf maken van modellen de laatste tijd erg is aangewakkerd (lees: het bouwen van kits) en dan kunnen we tot de conclusie komen dat het misschien beter is om dit topic te sluiten.

Er mag dus wat mij betreft een slotje op, zodat ik met een schone lei opnieuw kan beginnen en t.z.t. een nieuw topic kan openen. :thump_up:

Groeten,
Adriën
Bien

Bien's 1:24 Collectie **25-6: Honda NSX Super GT Test Car**

Bericht door Bien »

N.v.t.
Laatst gewijzigd door Bien op vr 29 jul 2011 15:47, 21 keer totaal gewijzigd.
Bien

Re: Bien's Collectie

Bericht door Bien »

De eerste update... Dit model van de Corvette Stingray heb ik al eens een paar jaar geleden laten zien. Toen nog een buitenbeentje door zijn afwijkende schaal, nu in de spotlight omdat hij precies past in de nieuwe weg die ik heb ingeslagen. Ik wist niet dat Jada naast de welbekende tuning modellen ook standaard sportwagens uitbracht, tot ik dit model van mijn broer kreeg. Persoonlijk vind ik deze conceptcar, waar zowel de oude C2 Stingray als de nieuwe C6 in te herkennen zijn, erg geslaagd maar ik kan me ook goed voorstellen dat hij voor sommigen misschien net iets te extreem is. :)

Corvette Stingray Concept (2009)
Jada

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn eerste kit is ook bijna afgerond, dus die verwacht ik deze week te kunnen updaten. :dance:
andre
Schaal: 1:50

Re: Bien's Collectie **update 13 apr: Corvette Stingray**

Bericht door andre »

Mooie ( en apparte) Corvette , is voor de eerste keer dat ik hem zie , :thump_up:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Super gave Stringray :drool:

Ik vind deze mooier dan de gewone C6 :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
manowar

Bericht door manowar »

moet zeggen dat ik dit model nog niet eerder had gezien. Erg apart maar leuk model :worshippy:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Fraai model en benieuwd naar je kit!
Fiber
Schaal: 1:87

Bericht door Fiber »

Zeer mooie Stingray.

Is voor mij ook de eerste keer dat ik dit model zie.

Moest je de vleugeltjes op de voorkant wegdoen... ik zou zeggen dat het een nieuwe Ferrari is. Heeft zo'n beetje weg van de snuit van een 599 (maar dat kan ook komen omdat ik iets teveel koffie op heb :D )
v8-vette

Bericht door v8-vette »

erg mooie Stingray :worshippy:
met een Corvette je nieuwe topic starten is natuurlijk helemaal mooi :mrgreen: :thump_up:
Plaats reactie