AutoWolf schreef:Ha Ron. Dit is een heeeéle mooie!! Hoezo niet zo vaak op het forum?? Lees regelmatig van je.

Of bedoel je dit PKW topic?
Beste Autowolf,
Bedankt voor je reactie
Das ook een reden, dat ik begin met 'laatste lente update', nog 1 dag nog maar, en dan begint de zomer.
Voor mij persoonlijk houdt dat in op werk: dat veel medewerkers op vakantie gaan, in eigenlijk de drukste maanden van het jaar.
We lopen allemaal al een stapje harder na de laatste reoganisatie, het wordt dan nog iets heftiger.
Zeker in het hoogseizoen, waarbij onze medewerkers, met schoolgaande kinderen op vakantie gaan, dan we hebben ongeveer een bezettingsgraad van 55-60% op het fililaal waar ik werk.
Dan komt er nog bij, dat op het filiaal in Duiven (Arnhem), de logistiek manager ook in het hoogseizeon op vakantie gaat. Ook deze toko moet door, dus heb ik mijzelf beschikbaar gesteld om 2 dagen per week daar te zijn, andere collega's doen dat ook, om de continuiteit te verzekeren.
Het werk in mijn eigen toko staat dan ff stil. Dus wederom weer een stapje harder lopen.
Geeft allemaal niks, het is maar voor korte duur, maar ik zal minder tijd kunnen spenderen hier achter de PC bij het MAF.

Maar ik blijf wel zo nu en dan ff kijken op het Maf, alleen al om te relaxen, en mooie en bijzondere modellen op gave foto's te mogen bekijken.
Ik ga dan liever met mooi weer, op mijn vrije zondag, lekker zeilen, zwemmen, fietsen en dat soort aktiviteiten beoefenen, en dan loopt er nog een meissie in huis rond, die ook aandacht verdient.
Ron