Chris001's collectie: update 13 feb, p30 RR Phantom Drophead Coupe Cabrio schaal 1:12
Re: Chris001's collectie:15/3 meer foto's Cadillac accessoires
Lachen, schitterend bij je ook al schitterende Caddy. Overigens lijken de golfballen iets te klein?
Nee, die zijn wel ok qua schaal. Als ze groter zijn zijn het net tennisballen. Ik heb de verhoudingen vergeleken met mijn 1:1 golfclub en golfballen. Helemaal 100% zal het niet kloppen maar het gaat toch om de fun.rpi schreef:Lachen, schitterend bij je ook al schitterende Caddy. Overigens lijken de golfballen iets te klein?

Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
De fun is zeker geslaagd 

- galleria ferrari
heel mooi
Gr. Dimitry

Gr. Dimitry

mazda, zoom zoom

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
- Montezemolo
- Contacteer:
Gaaf die golfclubs, zelfs een dikke bertha erbij
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Re: Chris001's collectie:nieuwe 1:12 bestellingen verwacht
Ik heb vandaag 2 erg goede berichten gehad. Binnenkort verwacht ik 2 nieuwe aanwinsten in mijn 1:12 collectie. De eerste is een Corvette Stingray van Franklin Mint met werkende lichten en toeter (jawel)
De andere heb ik vandaag 'gewonnen' op een veiling, waar ik een bieder uit Frankrijk na een zwaar gevecht heb verslagen
Het gaat om een 1957 Chevy Bel Air van Danbury Mint. Ook bij deze auto werkt echt alles. Voor beide auto's geldt dat je de raampjes echt omhoog en omlaag kunt draaien.
Het kan nog wel even duren voordat ze binnen zijn en ik dit forum kan verblijden met fotos.
Ook heb ik nog een 1:18 Ford Fairlane gekocht bij een webwinkel in Duitsland. Ook bij deze auto kunnen de raampjes omlaag gedraaid worden.
Ciao a tutti! Ik neem een biertje!

De andere heb ik vandaag 'gewonnen' op een veiling, waar ik een bieder uit Frankrijk na een zwaar gevecht heb verslagen

Het kan nog wel even duren voordat ze binnen zijn en ik dit forum kan verblijden met fotos.
Ook heb ik nog een 1:18 Ford Fairlane gekocht bij een webwinkel in Duitsland. Ook bij deze auto kunnen de raampjes omlaag gedraaid worden.

Ciao a tutti! Ik neem een biertje!

Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
- FordMustangGT
Nounou, dat gaat lekker hier
En ben hélémaal niet jaloers
Ben benieuwd straks naar je eigen foto's!

En ben hélémaal niet jaloers

Ben benieuwd straks naar je eigen foto's!

- Tom_Aston-Martin
das gewoon ziek wat jij allemaal koopt
zo mooi!

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ze lijken inderdaad te klein. Maar zeker een leuke aanwinstrpi schreef:Lachen, schitterend bij je ook al schitterende Caddy. Overigens lijken de golfballen iets te klein?

- Powersprint
Sow hey, laat die foto's dan maar komen als je de modellen binnen hebt. Je kunt d'r volgens mij beter een docu van maken

Dat zijn de betere aankopen!
Die golfset is ook leuk. Wat nu, 1:12 holes in je vitrinekast?
OMG, dit is echt geweldig.
Ik zit er zelf over te denken om alleen nog Exoto, CMC en 1:12 te gaan verzamelen. Gezien mijn brede interesse zal ik me er ongetwijfeld niet stipt aan kunnen houden, maar dit is voor mij top of the bill.
Ik ga Chris001's topic in ieder geval op de voet volgen, want die 1:12 toppers zijn subliem

Ik zit er zelf over te denken om alleen nog Exoto, CMC en 1:12 te gaan verzamelen. Gezien mijn brede interesse zal ik me er ongetwijfeld niet stipt aan kunnen houden, maar dit is voor mij top of the bill.
Ik ga Chris001's topic in ieder geval op de voet volgen, want die 1:12 toppers zijn subliem

rpi schreef:OMG, dit is echt geweldig.
Ik ga Chris001's topic in ieder geval op de voet volgen, want die 1:12 toppers zijn subliem![]()
![]()
IK ben het helemaal met je eens. Alleen zijn ze zoooo moeilijk te krijgen. Je moet echt het internet afstruinen, en dan betaal je ook nog vaak de hoofdprijs. De 1:12 modellen van DM en FM worden niet meer gemaakt (op de Cadillac na geloof ik) dus je moet er maar net tegenaan lopen. Maar uiteindelijk is het zeker de moeite waard.
tom schreef:Dat zijn de betere aankopen!